آمازون اطلاعات گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 را لو داد

به گزارش خیمه نیوز، شرکت آمازون برخی اطلاعات سامسونگ را قبل از رونمایی رسمی لو داد.

آمازون اطلاعات گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 را لو داد

مطمئنا، تا به امروز به خصوص در چند هفته گذشته اطلاعات فاش شده زیادی را درباره گوشی Galaxy Z Fold4 سامسونگ شنیده اید، اما همیشه دیدن اطلاعات رسمی که ظاهرا از طرف سامسونگ آمده است، شادمان کننده است.

به نظر می رسد آمازون هلند، گوشی تاشوی برتر سامسونگ را زودتر از موعد باز کرده و برخی رندر ها و مشخصات نمایشگر را به نمایش گذاشته است.

گوشی هوشمند Galaxy Z Fold4 دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی بیرونی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی است و با یک حفره در مرکز برای دوربین سلفی طراحی شده است. صفحه نمایش تاشو به سمت داخل نیز قطری 7.6 اینچی دارد.

هر دو نمایشگر این گوشی، مشابه مدل سال گذشته هستند، اما نسبت تصویر وسیع تری دارند. بیرونی 23.1:9 است در حالی که صفحه تاشونده 21.6:18 است. ضخامت گوشی هنگام تا شدن به 15.8 میلی متر می رسد که نسبت به طراحی سال گذشته کمی بهبود یافته است.

متأسفانه، قیمت آن هنوز فاش نشده است، زیرا فهرست فقط یک گزینه ذخیره سازی 512 گیگابایتی را بدون جزئیات بیشتر نشان می دهد. البته این ها فقش بخشی از اطلاعات گوشی هوشمند Galaxy Z Fold4 سامسونگ بودند که درست قبل از رویداد Unpacked که در 10 آگوست برگزار می شود، فاش شدند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1422

به "آمازون اطلاعات گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون اطلاعات گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید