گزینه پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!

به گزارش خیمه نیوز، از وقتی یحیی گل محمدی راهنمایی پرسپولیس را بر عهده گرفته، چند بار این باشگاه برای جذب پیمان بابایی مهاجم فعلی تراکتور اقدام نموده، ولی پیروز به جذب آن نشده است.

گزینه پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!

یحیی در نیم فصل همین سال جاری کوشش زیادی کرد تا بابایی را به پرسپولیس بیاورد، ولی با مخالفت مدیران تراکتور و مالک این باشگاه زنوزی روبرو شد.

مالک تراکتور که اصلا ارتباط خوبی با پرسپولیس و طرفداران این تیم ندارد، خاطرنشان کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ستاره تیمش را در جابجایی نیم فصل به پرسپولیس بدهد.

همین موضوع باعث شد تا آمدن بابایی به پرسپولیس در جابجایی نیم فصل منتفی گردد.

حالا و با نزدیک شدن به انتهای لیگ، تیم ها فعالیت های جابجاییی خودشان را آغاز نموده اند و برخی از تیم ها مذاکرات ابتدایی را با گزینه های مدنظر خود انجام داده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که بابایی دوباره در فهرست یحیی گل محمدی قرار گرفته و خود این بازیکن هم علاقه دارد تا فصل بعد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

قرارداد بابایی با تراکتور در خاتمه همین فصل به خاتمه خواهد رسید و این بازیکن می تواند بدون مشکل با پرسپولیس یا هر تیم دیگری قرارداد امضا کند.

در همین خصوص شنیدیم، مدیران تراکتور طی چند وقت گذشته دو بار به پیمان بابایی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند، ولی هر دو بار این بازیکن با پیشنهاد تراکتور مخالفت و به آن ها خاطرنشان کرد که میخواهد در فصل آینده به تیم دیگری برود.

آنطور که معین است، همه چیز برای پرسپولیسی شدن بابایی آماده است و اگر توافقات نهایی انجام گردد، این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1372

به "گزینه پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس، پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید