هواوی احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشو عمودی است

به گزارش خیمه نیوز، اگرچه هواوی هنوز جانشین گوشی تاشو میت Xs را معرفی ننموده ولی با توجه به پتنتی که این شرکت ماه ها قبل ثبت نموده که حالا منتشر شده، به نظر می رسد این شرکت ساخت یک گوشی تاشو عمودی را در نظر دارد.

هواوی احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشو عمودی است

طبق تصاویر منتشر شده از طرح های این پتنت، شاهد شباهت گسترده با گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip هستیم که البته درباره این گوشی هواوی، نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتر است و می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد. این در حالی است که گلکسی Z Flip از نمایشگر بیرونی بسیار کوچکی بهره می برد که عمدتا برای نشان دادن زمان و نوتفیکیشن ها استفاده می گردد.

ضمناً از آنجایی که این تصاویر دوربین سلفی را نشان نمی دهند، کاربران برای ثبت عکس های سلفی باید از نمایشگر بیرونی و دوربین های اصلی استفاده نمایند. این رویکرد به هواوی اجازه می دهد که نمایشگر تاشو را به صورت یکپارچه ارائه دهد و شاهد بریدگی یا حفره نخواهیم بود. از آنجایی که در این طرح ها گوشی بسته شده از طرف کناری نمایش داده نشده، به همین دلیل معلوم نیست که آیا در صورت بستن گوشی بین دو بخش نمایشگر شاهد شکاف خواهیم بود یا نه.

در هر صورت درباره پتنت ها باید خاطرنشان کنیم که ثبت آن ها لزوما به معنای ساخته شدن این گجت ها نیست و هنوز گزارش موثقی از ساخته شدن این نوع گوشی تاشو به وسیله هواوی منتشر نشده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1088

به "هواوی احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشو عمودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی احتمالا مشغول ساخت یک گوشی تاشو عمودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید