هتل رویال پالاس در پاتایا

به گزارش خیمه نیوز، هتل رویال پالاس (Royal Palace Hotel)، یکی از زیباترین هتل‌ها در شهر پاتایا با درجه‌بندی 3 ستاره است. مرکز خرید معروف و ساحلی سنترال فستیوال نیز از دیگر مکان‌هایی می‌باشد که در نزدیکی هتل رویال پالاس قرار گرفته‌ است.

هتل رویال پالاس در پاتایا

همچنین مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب نموده‌اند و از فرودگاه Utapao برای جابجایی استفاده می‌کنند برای رسیدن به این مکان باید مسافتی 41 کیلومتری را طی نمایند.

هتل رویال پالاس یکی از هتل‌هایی است که در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفتند. این هتل دارای 320 اتاق با چشم‌اندازی از باغ و یا دریا است که همگی به امکاناتی در سطح استاندارد های جهانی مجهز می‌باشند.

هتل رویال پالاس پاتایا که از هتل های 3 ستاره تایلند می باشد برای راحتی خانواده هایی که با فرزندان خود به پاتایا سفر نموده‌اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌گردد. همچنین برای گردش و تفریح در شهر پاتایا نیز می‌توان اتومبیل کرایه نمود و از زیبایی‌های این شهر لذت برد.

 انبار چمدان، صرافی، فکس و کپی، اتاق میتینگ، تهویه مطبوع، فروشگاه، ناهار بسته بندی شده، صندوق امانات، آسانسور، روم سرویس و روزنامه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور پاتایا به شمار می‌روند. این هتل همچنین برای رفاه حال ساکنین هتل خدمات لاندری و اتوکشی نیز ارائه می‌دهد و دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی آن نیز فراهم شده است.

بعد از یک روز تفریح و گردش هیچ چیز مانند یک ماساژ تایلندی برای رفع خستگی و فشار های روزانه که به دست متخصصان حرفه ای انجام می گیرد دلچسب نخواهد بود. شنا در استخر هتل هم می توانند لذت بخش باشد. در هنگام گرسنگی نیز می‌توان به رستوران هتل مراجعه نمود. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو نمود.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 24

به "هتل رویال پالاس در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال پالاس در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید