هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، هتل آماری واترگیت (Hotel Amari Watergate)، در بانکوک یکی از بهترین هتل‎های 5 ستاره کشور تایلند برای تجربه یک اقامت لوکس، مطمئن و آرام می‌باشد.

هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک

آماری واترگیت با 34 طبقه به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های بانکوک، 569 اتاق دلوکس، گرند دلوکس، کلاب اجرائی، سوئیت کرنر، سوئیت اجرایی و سوئیت پرزیدنتال را در خود جای داده. هر واحد اقامتی که با امکانات مدرن تجهیز شده چشم اندازی از باغ، استخر و یا شهر را برای مسافران خود دارد.

در اتاق ها و سوئیت های هتل تلویزیون ال سی دی 40 اینچ با کانال های ماهواره و کابلی همراه با دی وی دی پلیر تعبیه شده که مهمانان می توانند در زمان اوقات فراغت خود از آن استفاده کنند. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و حمام سنگ مرمر اختصاصی با دوش و وان جداگانه در دسترس است. سرویس چای و قهوه، میز کار، گاوصندوق، روشنائی اضطراری، اتو و میز اتو، سشوار، تنپوش، دمپائی و تلفن از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل به شمار می‌روند.

برای رهایی از خستگی و فشار های روزانه مراجعه به مرکز اسپا Breeze می تواند راه گشا است این مرکز که در طبقه هشتم گرفته و از 10:00 تا 22:00 با ماساژ سنتی تایلندی، درمان‌های بدن و زیبایی در خدمت مهمانان این هتل می‌باشد.

پارکینگ اختصاصی، خدمات دربان، صرافی، کرایه خودرو، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، فکس و کپی، لاندری، خشکشوئی، فروشگاه، آسانسور، امکانات برای مهمانان ناتوان، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از خدمات هتل 5 ستاره آماری واترگیت تایلند برای مسافران تور بانکوک می‌باشد.

هتل پنج ستاره آماری واترگیت که در گروه هتل های 5 ستاره تایلند قرار می گیرد برای پیشبرد اهداف مسافران تجاری امکاناتی نظیر مرکز بیزنس، سالن سمینار، ویدئو کنفرانس، اتاق جلسه و اینترنت با سرعت بالا فراهم کرده است. در این هتل خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌گردد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 22

به "هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره آماری واترگیت بانکوک"

1 دیدگاه

فرشته 8 فروردین 1399

من از اینکه این هتل رو برای سفرم به تایلند انتخاب کرده بودم بسیاار راضی بودم هم بانکوک و هم پوکت از هر نظر عالی بودند و تمام توضیحاتی که راجع به این هتل داده شده کاملا درسته و انتخاب کردن این هتل رو برای مسافرین تایلند به شدت پیشنهاد میکنم برید و لذت ببرید از این هتل لوکس و زیبا.

پاسخ به فرشته
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید