هتل آماری واترگیت بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، هتل آماری واترگیت (amari watergate)، یکی از برترین هتل‌های لوکس 5 ستاره در تور بانکوک است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل آماری واترگیت بانکوک

هتل آماری واترگیت بانکوک، فقط 5 کیلومتر از میدان سیام فاصله دارد. این هتل در مکانی عالی در شهر بانکوک دارد و نزدیکترین ایستگاه قطار هوایی در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته و با 15 دقیقه پیاده روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. مرکز جهانی پلازا در نزدیکی هتل قرار دارد و همینطور بازار عمده فروشی پراتونام نیز روبروی این هتل قرار گرفته‌اند. این هتل در نزدیکی بهترین جاذبه‌های تور بانکوک قرار گرفته و می‌تواند کیفیت سفر شما را تضمین کند.

هتل آماری واترگیت بانکوک یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره در تور بانکوک است که در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته که نمای خارجی این هتل قهوه ای با شیشه‌های آبی بازتابنده نور و بتن است. لابی در طبقه 1 بسیار بزرگ بوده و به تازگی بازسازی شده و کف لابی از گرانیت و سنگ مرمر سیاه می‌باشد. این هتل  با توجه به داشتن سالمنهای کنفرانس و برگزاری جلسات، به خوبی برای برگزاری کنفرانس و ملاقات ها شناخته شده. هتل آماری واترگیت بانکوک در مجموع دارای 569 عدد اتاق دارد. اتاقهای این هتل لوکس و  بزرگ با مساحت حدود 40 متر مربع می‌باشد و به زیبایی با سبکی  مدرن و با استفاده از مبلمان‌های رنگی تزئین شده است. هر اتاق دارای یک پنجره با نمای زیبایی از شهر بانکوک است.

استخر روباز، فضای سبز، تنیس روی میز، اتاق بازی اسکواش، سونا، سالن بدنسازی، سالن های ماساژ، سالن‌های مراقبت از پوست، جکوزی، سالنهای بزرگ برگزاری جشن، رستوران، کافه تریا و اینترنت پر سرعت از امکاناتی هستند.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 16

به "هتل آماری واترگیت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آماری واترگیت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید