مریوان رکورددار بارش برف، دمای هوای کردستان کاهش می یابد

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه شهرستان مریوان با 25 سانتی متر بارش برف رکورددار بارش برف شبانه روز گذشته در سطح استان بوده گفت که دمای هوای کردستان از روز یک شنبه به طور میانگین 6 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

مریوان رکورددار بارش برف، دمای هوای کردستان کاهش می یابد

خسرو سیف پناهی شعبانی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف شبانه روز گذشته اظهار کرد: بیشترین بارش برف در شهرستان مریوان با 25 سانتی متر، شهرستان بانه با 22 سانتی متر، شهرستان سقز با 17 سانتی متر به ثبت رسیده است.

وی اضافه نمود: منطقه موچش با 14 سانتی متر، شهرستان های بیجار و قروه با 12 سانتی متر و شهرستان سنندج با 10 سانتی متر، در رتبه های بعدی بارش برف قرار دارند.

کارشناس هواشناسی استان کردستان توضیح داد که طی امروز نیز شرایط بارش های پراکنده در سطح استان وجود دارد و همچنین تا صبح روز یک شنبه امکان بارش در نواحی غربی کردستان (بانه، مریوان و سرآباد) وجود دارد.

وی در انتها یادآور شد: از صبح روزهای یک شنبه و دوشنبه دمای هوا به طور میانگین 6 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و عملا هوای زمستانی بر استان کردستان حاکم می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 119

به "مریوان رکورددار بارش برف، دمای هوای کردستان کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریوان رکورددار بارش برف، دمای هوای کردستان کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید