بهترین مراکز خرید سامویی

به گزارش خیمه نیوز، مراکز خرید ساموئی می‌توانند یکی از بهترین جاذبه‌های کشور تایلند برای بازدید باشند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید ساموئی آشنا خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید سامویی

مائنام واکینگ استریت ساموئی

می تواند یک تجربه دوست داشتنی برای تمام افراد خانواده باشد و تنها نکته منفی در مورد این فروشگاه، پیدا کردن جای پارک در اوج شلوغی بازار می باشد. اما اگر قبل از ساعت 18 آنجا باشید جای پارک نیز پیدا خواهید کرد. طول این خیابان تنها چند صد متر است اما تماشای دست فروشان و میان وعده هایی که در خیابان فروخته به فروش می‌رسند نیز در تور ساموئی خالی از لطف نیست.

مرکز خرید چاونگ ساموئی

چاونگ یک خیابان عالی بوده و در آن انواع فروشگاه‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. این مرکز برای خرید انواع لوازم و سوغاتی‌های گوناگون مناسب می‌باشد. در آنجا انواع صنایع دستی، جواهرات، لباس هایی زیبا خریداری نمایید.

مرکز خرید ماکرو ساموئی

در مرکز خرید ماکرو سامویی که یکی از مراکز خرید ارزان است، حجم بالای محصولات همراه با قیمت پایین را مشاهده خواهید کرد. فروش طیف گسترده ای از مواد غذایی و غیر غذایی در این فروشگاه بسیاری از مشتریان و گردشگران را به خود جلب می‎نماید.

مرکز خرید روستای ماهیگیری ساموئی

مرکز خرید روستای ماهیگیری ساموئی یک منطقه عالی برای خرید سوغاتی است. با قدم زدن در روستای ماهیگیری مغازه‌ها و رستوران‌های زیادی را مشاهده خواهید کرد که انواع تی‌شرت و لباس‌های مد روز را برای فروش دارند.

مرکز خرید تاپس ساموئی

یکی از مراکز خرید ارزان در ساموئی می باشد که در مرکز این شهر در چاونگ واقع شده است . در این مرکز خرید انواع تنقلات با قیمت مناسب، نوشیدنی و میوه های تازه به فروش می رسد. اطراف این مرکز خرید توسط رستوران ها و بارها احاطه شده است و شما در حین خرید می توانید به تفریح و سرگرمی بپردازید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 25

به "بهترین مراکز خرید سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید