فرمول بازی پرسپولیس روی نوار تکرار، تغییری که گل محمدی ایجاد کرد

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی سه بر یک مقابل فولاد در هفته اول رقابت های لیگ برتر خط و نشان خود برای دفاع از پنج قهرمانی متوالی را کشید و آماده ملاقات هفته دوم برابر نساجی مازندران شد.

فرمول بازی پرسپولیس روی نوار تکرار، تغییری که گل محمدی ایجاد کرد

فولاد خوزستان در حالی اولین قربانی پرسپولیس مدل 1400 شد که در دو سال گذشته هیچ شکستی را در استادیوم اختصاصی اش در اهواز تجربه نکرده بود. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی پیروز به کسب پیروزی مقابل فولاد شد که دو نیمه نسبتاً متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

بازگشت به فرمول برد با پاس های عرضی

شاگردان عبداله ویسی در خانه قصد داشتند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و با پاس های عمقی روی دروازه این تیم ایجاد موقعیت خطرناک نمایند. همین امر سبب شد تا فولاد در 45 دقیقه ابتدایی پشت دروازه پرسپولیس توپ را پخش کند اما عملکرد خط دفاعی این تیم مانع از انجام این کار شد.

پرسپولیس در نیمه دوم عملکردی متفاوت داشت. این تیم با گذشت زمان توانست مالکیت توپ را در اختیار بگیرد. سرخ ها در نیمه دوم توانست میانه میدان را به طور کامل در اختیار بگیرد و با استفاده از قدرت نفوذ بازیکنانی همانند وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی ترابی دروازه فولاد را بارها با خطر روبرو کند.

شوت های 50 درصدی

تاکتیک پرسپولیس مقابل فولاد نشان از اصرار به شوت زنی کادر فنی این تیم داشت. به نظر می رسید سرخ ها بر خلاف فصل گذشته می خواهند دروازه حریف را با شوت های خود تهدید نمایند. شاگردان یحیی در این بازی 10 بار سمت دروازه احسان مرادیان شوت زدند که پنجاه درصد آنها با واکنش دروازه بان فولاد همراه بود.

حفظ 500 با کمترین اشتباه

پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان بیش از 500 پاس کوتاه و بلند داشت. 530 پاسی که با دقت 82 درصدی همراه بود. نکته جالب توجه افزایش اندازه تعداد پاس های کوتاه و عرضی پرسپولیس در یک سوم خط حمله خود بود. بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه فولاد بیش از 150 بار توپ را پاس دادند تا بتوانند به عمق دفاع فولاد نفوذ نمایند. پاس هایی که در گل سوم این تیم به وسیله عیسی آل کثیر مشهود بود.

تکرار یک راستا پر از جام

پرسپولیس در نخستین بازی خود نشان داد تاکتیک های پیروز گذشته را تکرار می نماید. این تیم با فرمول همیشگی خود همیشه جام های لیگ برتر، حذفی و سوپرجام را کسب کرد و می خواهد دبل هت تریک را بار دیگر با همین آمار و برد در بازی های حساس به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1176

به "فرمول بازی پرسپولیس روی نوار تکرار، تغییری که گل محمدی ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول بازی پرسپولیس روی نوار تکرار، تغییری که گل محمدی ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید