بهترین مراکز خرید پاتایا

به گزارش خیمه نیوز، سواحل شرقی کشور تایلند یک مکان عالی برای مسافرانی است که به دنبال طبیعت زیبای این کشور هستند. در این سواحل زیبا و رویایی مراکز خریدی به چشم می‌خورند که می‌توانند به بهترین جاذبه این شهر در کشور تایلند تبدیل شوند.

بهترین مراکز خرید پاتایا

رویال گاردن پلاز پاتایا

رویال گرادن پلازا در خیابان ساحل قرار گرفته و در جلوی ورودی آن یک هواپیمای قرمز و یک بالون زرد قرار داده‌اند که هر دو بخشی از موزه هستند و موزه هم بخشی از مرکز خرید است. در این مرکز مغازه های برند زیادی و همچینین اجناس الکتریکی، سوغاتی و رستوران های مختلفی وجود دارد. آنقدر امکانات رفاهی و تفریحی در پاساژ هست  که در واقع مرکز خریدی تفریحی به شمار می‌رود.

میموسا پاتایا

این مرکز در خیابان سوخومویت قرار گرفته و ساختمان‌های آن شبیه به دهکده های قدیمی اروپایی ساخته شده‌اند. آسیاب آبی و فواره آبی موزیکال به این مرکز جلوه ای زیبا و منحصر بفرد داده است به طوریکه در لحظه اولی که وارد این مرکز می شوید تصور می کنید که به شهری کارتونی پا گذاشته اید. این مرکز بیش از سیصد مغازه دارد که در آن ها اجناسی مثل لباس، جواهرات، صنایع دستی تایلند و سوغاتی به فروش می رسد. در حین خرید می توایند از سه جاذبه تماشایی هم دیدن نمایید.

پاتایا اوتلت مال پاتایا

می توانید برندهایی را مثل آدیداس، نایک و لوی را از بین برندهای بین المللی اوتلت مال پیدا نمایید. اوتلت های تایلند حراج ها و تخفیف های زیادی دارند. بسیاری از برندها در بیشتر ایام سال حراج دارند و حتی گاهی تا 70 درصد بر روی یک جنس خاص تخفیف می دهند. در اوتلت مال رستوران های ویژه ای هم وجود دارد که می توانید در کنار خرید از غذاهای خوشمزه تایلند و دیگر کشورها لذت ببرید.

سنترال فستیوال پاتایا بیچ

در این مرکز خرید با 300 مغازه می‌توانید اجناسی از برندهای معروفی مثل H&M و کلوین کلین را پیدا نمایید. بعد از چند ساعت گشت و گذار و خرید در مغازه های این مرکز، طبیعی است  که احساس گرسنگی بکنید در این هنگام می توانید به رستوران های ایتالیایی و خاورمیانه ای بروید و از بین غذاهای متنوع غربی و آسیایی غذایی خوشمزه را میل نمایید. تور تایلند فرصتی مناسب برای تجربه سفری کم‌هزینه و عالی می‌باشد.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 28

به "بهترین مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید