با تیشرت چاپی و طرحهای مجذوب کننده آن بیشتر آشنا شوید

به گزارش خیمه نیوز، پیشرفت تکنولوژی و امکان چاپ طرح های مختلف بر روی تیشرت ، باعث افزایش تنوع و جذابیت در این پوشاک شده است. افراد با سلیقه ها، روحیات و گرایشهای مختلف به راحتی میتوانند تیشرت دلخواه را انتخاب و تهیه کنند.

با تیشرت چاپی و طرحهای مجذوب کننده آن بیشتر آشنا شوید

تیشرت

نوعی بلوز که از پارچه های سبک تهیه می شود. این بلوز مناسب همه افراد می باشد. پارچه های ژرسه و کشباف برترین گزینه برای دوخت و تهیهتیشرت هستند. طرح قدیمی این محصول به صورت یقه گرد و آستین کوتاه در بازار به فروش می رسید. امروزه فراوری تیشرت های بافته شده با ماشین بافتنی مدور صورت می گیرد. به همین علت کناره های بلوز بدون درز می باشد. مراحل فراوری این محصول به صورت تمام اتوماتیک با دستگاه واترجت و برش پارچه با لیزر انجام می شود. این محصول داری رنگها و طرح های متنوعی هستند.

بیشتر افراد از این محصول به اسم یک لباس راحت و گشاد استفاده می نمایند. بیشتر محصولات فراوری شده از جنس کتان و نخی در فصل تابستان مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. افراد زیادی هم با توجه به طرحهای مختلف و خاص ، از آن برای انتقال پیغام های تبلیغاتی و فرهنگی مورد استفاده قرار می دهند.

تیشرت چاپی

امروزه تیشرت چاپی با طرح های مختلف توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. بعضی افراد به منظور هماهنگی در پوشش لباس یک گروه؛ یک تیم؛ یک گروه سرود و .... اقدام به خرید این محصول می نمایند.

بعضی فراورینمایندگان برای ارائه این محصول به بازار دارای طراحانی هستند. این طراحان با توجه به آن چه که مردم بیشتر می پسندند؛ اقدام به طراحی و فراوری این محصول می نمایند. این طرح ها ممکن است از چاپ چشم انداز زیبا؛ یک شخصیت معروف؛ پرنده؛ حیوانات؛ بچه ها و ..... الهام گرفته باشد. تیشرت هایی با طرح های آماده در بازار زیاد به چشم می خورند. با توجه به تنوع طرحهای موجود ، شما می توانید به سادگی طرح دلخواه خود را پیدا کنید.

جنس پارچه تیشرت

آن چه که در معروف شدن یک محصول نقش موثری ایفا می نماید؛ جنس و کیفیت آن می باشد. آنالیز ها نشان می دهد فراوری تیشرت از جنس پنبه؛ برترین کارایی را داشته است. زیرا پارچه پنبه ای مقاومت بالایی دارد و به راحتی شسته می شود. محصولاتی که در بافت و فراوری آن ها علاوه بر پنبه و کتان از پلی استر استفاده می شود؛ گزینه مناسبی برای خرید و استفاده نیستند. زیرا بعد از شستن؛ قسمت هایی از آن تنگ و قسمت های دیگر بد فرم و گشاد می شود. برندهای معتبری که به سلامت مشتریان خود و کیفیت محصولاتشان اهمیت می دهند جنس کتان؛ اسپانداکس یا کتان کش را جای گزین پلی استر می نمایند.

خرید تیشرت

مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید و انتخاب این محصول باید در نظر بگیرید؛ وزن و مقدار پنبه آن می باشد. هر چقدر مقدار پنبه مورد استفاده در فراوری محصول بیشتر باشد؛ لطافت و نرمی تیشرت بیشتر خواهد بود. همین امر می تواند معیار اصلی شما برای خرید این محصول باشد. ممکن است بعضی از افراد بگویند در این صورت بعد از مدتی تیشرت کمی کش می آید. بنابراین ضروری است شما از مدل های فیت این محصول را بخرید. گفتنی است منظور از انتخاب مدل فیت؛ اشاره به در نظر گرفتن فرم کلی بدنتان است.

فیت و دسته بندی آن

به طور کلی فیت به سه دسته تقسیم می شود که بر اساس آن شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و بخرید.

Slim Fit اسلیم فیت: افرادی با جثه های ریز گزینه مناسبی برای خرید تیشرت اسلیم فیت هستند. آن چه در نوع دوخت و فراوری اسلیم حائز اهمیت است؛ انحناهای مختلفی است که به آن داده می شود. لذا این فیت بیشتر مناسب افراد ریز نقش و بانوان می باشد.

Regular Fit فیت معمولی: این فیت برای بیشتر افراد با انواع مختلف فرم های بدن کاربرد دارد. بنابراین اگر قصد خرید غیر حضوری و اینترنتی را دارید که امکان پوشیدن تیشرت وجود ندارد؛ می توانید فیت معمولی را انتخاب و بخرید. افراد زیادی که دارای اندام میانه هستند می توانند محصولاتی با فیت معمولی خریداری نمایند.

Big / Tall فیت عظیم: این فیت برای افرادی که قد بلندی دارند گزینه مناسبی می باشد. افرادی که دارای اندام توپر و چاق هستند می توانند از فیت عظیم خریداری نمایند. ورزشکارانی که در رشته هایی همانند وزنه برداری؛ کشتی؛ پرورش اندام و .... فعالیت دارند؛ می توانند از فیت عظیم استفاده نمایند. در ضمن به این نوع فیت ، لش هم گفته میشود که یادآور سبک خاصی از پوشش جوانان امروز است.

تفاوت سایز و فیت

تصور بعضی افراد این است که فیت لباس یا تیشرت همان سایز آن می باشد. در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است. فیت در واقع به فرم کلی بدن اشاره دارد. مثلا کسی که دارای کمر بلندی است در پی تیشرت بلندتر می شود.

شستشوی تیشرت

اگر قصد دارید این لباس را در لباسشویی بشویید؛ حتما توجه کنید دمای آب سی درجه سانتی گراد یا کمتر باشد. هرگز از سفید نماینده استفاده نکنید. به علت نوع فراوری تیشرت و جنس آن؛ این محصولات خیلی سریع خشک می شوند پس به هیچ اسم از خشک شویی و خشک کن استفاده نکنید. جهت خشک کردن بلوز؛ آن ها را در سایه بیندازید. نور مستقیم خورشید در طولانی مدت رنگ بلوز را تغییر می دهد.

کلام آخر

اگر قصد خرید تیشرت با طراحهای مجذوب کننده را دارید؛ می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت vshirt.ir سفارش مورد نظر خود را انجام دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرد. این فروشگاه اینترنتی دارای انواع تیشرت های طرح دار زیبا و ساده می باشد. رنگ محصولات بسیار متنوع و مجذوب کننده هستند.

در ضمن پیشنهاد می شود در صورت تمایل، با لینک زیر وارد سایت شده و با عضویت در آن ، از امکانات در نظر گرفته شده برای اعضای محترم، برخوردار شد.

عضویت در سایت ویشرت

منبع: چمدان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1070

به "با تیشرت چاپی و طرحهای مجذوب کننده آن بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تیشرت چاپی و طرحهای مجذوب کننده آن بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید