با تعدادی از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان آشنا شوید (تور یونان ارزان)

به گزارش خیمه نیوز، یکی از زیباترین جزایر یونان، جزیره رودس بوده که با جمعیتی حدود 120 هزار نفر در دریای اژه شرقی جای دارد. جزیره رودس دارای جاذبه های توریستی متعددی بوده و از این رو، مقصد سفر گردشگران بسیاری است. در رودس، رستورانهای مشهوری وجود دارند و ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورت سفر به این جزیره، حتما سری به آنها بزنید و لذت خوردن غذا در این رستورانها را تجربه کنید. با ما در مقاله برترین رستورانهای جزیره رودس یونان همراه باشید تا شما را با شماری از مشهورترین رستورانهای جزیره رودس یونان آشنا کنیم.

با تعدادی از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان آشنا شوید (تور یونان ارزان)

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

رستوران دروسولایتس

اگر به رستوران دروسولایتس بروید، میتوانید هنگام خوردن غذا، از شنیدن موسیقی کراتی نیز لذت ببرید. بعلاوه، این امکان را دارید که در فضای دلپذیر باز بیرون رستوران غذا را میل کنید. البته، گاهی پیش می آید به دلیل کثرت مراجعین، خدمات رسانی در این مورد از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان با کندی صورت گیرد که در این مواقع، مشتریان باید شکیبا باشند.

رستوران ماوریگوس

قدمت این رستوران به سال 1933 می رسد و شهرتش به دلیل خلاقیت سرآشپزهایی بوده که در این مکان مشغول بکارند. ماوریگوس در میدان اصلی شهر واقع شده و از ساعت 12 ظهر به بعد به مشتریان خدمت رسانی می نماید. در این رستوران غذاهای گوناگونی سرو می گردند؛ غذاهایی نظیر ماهی تن کبابی با شربت بالزامیک، تره فرنگی کباب شده با آلو، گوشت بره در سس کام کوات، باقلا و سبزی های وحشی در شربت میوه خرنوب.

رستوران گاتوبیانکو

این مورد از مشهورترین رستورانهای جزیره رودس یونان در شهر لندوس، خلیج آگیوس پاولوس واقع شده و از گذشته تا به امروز از محبوبیت خوبی نزد مشتریان برخوردار هست. اگرچه نرخ غذاها در این رستوران کمی بالاست، ولی میزان غذایی که در هر پرس سرو می گردد، زیاد است. از جمله غذاهایی که در این مکان سرو شده، میتوان به پارمیجانای بادمجان، پاستا، کاپاچوی سالمون و پیتزایی که در فر چوبی طبخ می گردد، اشاره داشت. بعلاوه، دسرهایی مانند تیرامیسو، پاناکوتا، چیز کیک نیز در منوی این رستوران وجود دارند.

فروشگاه جلاتو آرتیجیانیل

بستنی های خوشمزه و متنوع با طعم های بی نظیر فروشگاه جلاتو آرتیجیانیل باعث جذب مشتریان زیادی از جمله جهانگرد ها شده است. شما در این فروشگاه انواع و اقسام بستنی ها را میتوانید سفارش داده و تجربه دلچسب خوردن بستنی با رنگ و طعم های مختلف را داشته باشید.

رستوران پرچه نو

فضای داخلی فوق العاده زیبا و جالب این رستوران محیط دلپذیری را برای غذا خوردن مشتریان فراهم می نماید و غذاهای با کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های این رستوران است. سرآشپزهای حرفه ای این رستوران در طبخ پیتزاهای برشته و نازک در فرهای چوبی مهارت داشته و غذاهایی نظیر سالاد تدولس که ترکیبی از گردو، پنیر، گلابی و گیاه منداب بوده نیز در فهرست سرو وجود دارند. علاوه بر این، منویی متنوع و طولانی شامل انواع پودینگ ایتالیایی و دسرها هم در اختیار مشتریان برای انتخاب و سفارش قرار گرفته است.

آتیا کافه مزی

اگر تمایل دارید هنگام صرف غذا از تماشای دریا و منظره زیبایش هم لذت ببرید، آتیا کافه مزی انتخاب مناسبی است. در این رستوران مشهور غذاهای دریایی خوشمزه مانند مرایدس سرخ شده و میگو برای علاقمندان سرو می گردد. بعلاوه، غذاهایی نظیر حمص، سالاد تبوله و فلافل نیز در این رستوران کوچک ارائه می گردند.

کافه مارکوپولو

کافه مارکوپولو در شهر قدیمی آیگوفانوریا قرار گرفته است و ساعات کاری آن از ساعت 20 تا 23 است. از ویژگی های این رستوران منوی آن بوده که به صورت فصلی تغییر می نماید. اگر رژیم گیاهخواری دارید، از منوی این رستوران می توانید غذاهای گیاهی را انتخاب نموده و سفارش دهید. علاوه بر این، غذاهای دریایی مانند ماهی در سیب زمینی پخته، ماهی کبابی در موس بادمجان، خوراک گوشت بره با پلوی زعفرانی هم در منوی این رستوران وجود دارند.

رستوران لاگندا دیمناگس

لاگندا دیمناگس در یک خیابان ساحلی با منظره زیبای خلیج واقع شده و از خصوصیات آن، منوی متنوعی از انواع غذاهای خوشمزه است. یکی از غذاهای بی نظیر این رستوران، کاسرول نام داشته که نوعی غذای گوشتی است که در یک ظرف در فر طبخ می گردد. فضای داخلی و دکوراسیون این رستوران در عین سادگی بسیار مجذوب نماینده است. شما در این رستوران در کنار استفاده از غذاهای متنوع، می توانید از دسرهای عالی آن نیز لذت ببرید.

رستوران ولیس

رستوران ولیس در روستایی به همین نام قرار گرفته است، فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه بوده و شما می توانید در بدو ورود به این منطقه یا موقع برگشتن، از غذاهای این رستوران استفاده کنید. در روستای ولیس رستوران های دیگری هم وجود دارند. در این بین، رستوران ولیس از نظر تنوع و کیفیت غذا از جایگاه خوبی برخوردار است.

رستوران اوسیس

این رستوران در شهر کالیتیا و در کنار خلیج واقع شده و مدیریتش برعهده اعضای یک خانواده است که معمولا در وعده ناهار از مراجعین پذیرایی می نمایند. منظره زیبای این رستوران و سادگی پخت غذاها از ویژگی های ممتاز آن است. بعلاوه، این رستوران عنوان یکی از معتمدترین و مجذوب نماینده ترین رستورانهای جزیره را دارا هست. از دیگر امکانات رستوران اوسیس، تختهایی بوده که در قسمتهای شنی و سنگهای ساحلی محدوده رستوران گذاشته شده تا مشتریان بعد از صرف غذا روی آنها نشسته و از نور آفتاب و منظره ساحل لذت ببرند.

رستوران ایندیگو

این رستوران بجز یک یا دو ماه در زمستان همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 غذا سرو می نماید. از غذاهای محبوب آن میتوان به کباب بره بریانی با برنج ایرانی، فلافل با سالاد عربی تبوله و حموس غلیظ اشاره نمود. اگر رژیم گیاهخواری دارید، منوی متنوعی از غذاهای گیاهی در اختیار شما برای انتخاب قرار گرفته است. در کنار این غذاهای خوشمزه، شما می توانید از ماستهایی همراه با دانه های خرفه هم استفاده کنید.

رستوران مزیز

این مورد از مشهورترین رستورانهای جزیره رودس یونان همه روزه از ظهر تا نیمه شب از مشتریان و مراجعین پذیرایی می نماید و نواختن موسیقی زنده در شب از ویژگی های مجذوب نمایندهش هست. چنانچه به شنیدن موسیقی زنده هنگام صرف غذا علاقمندید، حتما سری به این رستوران زده و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

رستوران گرینیاریس

این مورد از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان در همه ایام سال بجز یکشنبه ها در تابستان و دوشنبه ها در زمستان به مراجعین خدمت رسانی می نماید. رستوران گرینیاریس در آگیس ایوانیس قرار گرفته است. اگر به این رستوران بروید، با فضایی دلپذیر و آرامش بخش روبرو می شوید و در این فضا اشیایی عتیقه و عکسهایی زیبا نیز بچشم میخورند. انواع غذاهای دریایی، پنیس و بطور معمول غذاهایی تهیه شده از گیاهان گرم در این رستوران سرو می شوند. بعلاوه، شما به عنوان پیش غذا می توانید انواع سالاد را سفارش داده و میل کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1499

به "با تعدادی از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان آشنا شوید (تور یونان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از برترین رستورانهای جزیره رودس یونان آشنا شوید (تور یونان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید