8 اردیبهشت، کلنگ زنی طرح ملی جابجایی کلید به کلید ، افتتاح پروژه های صدرا و اسدگلی تا سرانجام شورای پنجم

به گزارش خیمه نیوز، شهردار تبریز گفت: عملیات اجرایی طرح ملی بازآفرینی و جابجایی کلید به کلید به تعداد 2 هزار واحد هشتم اردیبهشت در شهرک جوانان شروع می گردد.

8 اردیبهشت، کلنگ زنی طرح ملی جابجایی کلید به کلید ، افتتاح پروژه های صدرا و اسدگلی تا سرانجام شورای پنجم

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، ایرج شهین باهر پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه آنالیز مسائل حاشیه نشینی و احداث 2 هزار واحد مسکونی در شهرک جوانان گفت: کوشش مجموعه شهرداری ارائه طرحی بدون مشکل و هماهنگ با شرایط ساخت و سازهای مناطق حاشیه نشین از نظر تیپ واحدهای پیش بینی شده، همچون ارتفاع طبقات، شرایط پارکینگ و فضای سبز است.

او با اشاره به اولویت های جابجایی در این طرح اضافه نمود: اولویت اول ما در طرح جابجایی، بافت های حاشیه نشین مشکل دار به ویژه واقع در شیب ها است که در کمترین میزان بارش ها نیز با مشکل روبرو می شوند که کوشش داریم یک فضای مطلوب برای ساکنین این مناطق ایجاد کنیم.

شهردار تبریز توضیح داد: در طرح کلید به کلید، جابجایی بدون هیچگونه مطالبه ای انجام می گردد، هرچند می دانیم که آنها نیز امکان پرداخت هزینه های جابجایی را نیز ندارند.

او اضافه نمود: با امضای قرارداد ساخت 2 هزار واحد مسکونی با قرارگاه خاتم الانبیا و در فاز یک این طرح، امیدوریم بتوانیم برای اولین بار در کشور طرح کلید به کلید را در حجم وسیع شروع کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 934

به "8 اردیبهشت، کلنگ زنی طرح ملی جابجایی کلید به کلید ، افتتاح پروژه های صدرا و اسدگلی تا سرانجام شورای پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 اردیبهشت، کلنگ زنی طرح ملی جابجایی کلید به کلید ، افتتاح پروژه های صدرا و اسدگلی تا سرانجام شورای پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید