3 هتل و هتل آپارتمان تا سرانجام سال در استان فارس به بهره برداری می رسد

به گزارش خیمه نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به در دست ساخت بودن 19 هتل در این استان گفت: 3 هتل و هتل آپارتمان تا خاتمه سال در استان فارس به بهره برداری می رسد.

3 هتل و هتل آپارتمان تا سرانجام سال در استان فارس به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حسن سیادتان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به توسعه زیرساخت های جهانگردی در استان فارس گفت: 19 هتل و هتل آپارتمان در استان فارس در دست ساخت است که از این تعداد 3 هتل تا خاتمه سال به بهره برداری می رسد و رایزنی برای بازسازی هتل داریوش نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هتل داریوش در نزدیکی تخت جمشید فرصت مناسبی برای جذب جهانگرد است، گفت: این هتل قبل از انقلاب ساخته شده و 200 اتاق دارد که در صورت بازسازی ظرفیت قابل توجهی به هتل های استان اضافه کرده می گردد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس بازگشایی مجدد این هتل را عاملی برای اشتغال بومیان شهرستان مرودشت دانست و اضافه کرد: صنعت جهانگردی یکی از صنایع اشتغالزا است به همین دلیل باید بسترها را فراهم کرد تا جهانگردی رونق گیرد.

سیادتان با اشاره به اشغال 50 درصدی هتل های فارس از سوی جهانگردان خارجی گفت: این میزان از ابتدای مهر تا نیمه آبان است که انتظار داریم تا خاتمه دی ماه که زمان پیک سفر جهانگردان خارجی است این امر افزایش یابد.

وی صنعت جهانگردی را صنعتی شکننده و تحت تاثیر شرایط جهانی توصیف کرد و گفت: حادثه تروریستی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد یکی از علل کاهش سفر جهانگردان خارجی است چراکه این واقعه در زمانی رخ داد که گروه های توریستی مشغول رزرو هتل در ایران بودند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس ظرفیت اشغال هتل های فارس توسط جهانگردان داخلی را 15 درصد گفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 192

به "3 هتل و هتل آپارتمان تا سرانجام سال در استان فارس به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هتل و هتل آپارتمان تا سرانجام سال در استان فارس به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید