کرونا کارکنان سامسونگ و ال جی را مبتلا کرد

به گزارش خیمه نیوز، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی کارکنان شرکت های فناوری سامسونگ و ال جی نیز موارد بیشتری از ابتلا به آن را اعلام نموده اند.

کرونا کارکنان سامسونگ و ال جی را مبتلا کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی کارکنان شرکت های فناوری سامسونگ و ال جی نیز موارد بیشتری از ابتلا به آن را اعلام نموده اند.

کره جنوبی تأکید نموده است، سامسونگ و ال جی با توجه به افزایش تعداد افراد مبتلا در این کشور، شاهد فرایند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در این دو شرکت هستند.

سامسونگ از ابتلای دو کارمند خود به کرونا در مجتمع گومی به ویروس کرونا خبر داده است که در مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این مجتمع به سه نفر می رسد.

یکی از کارکنان طرف قرارداد با یکی از شرکت های پیمانکاری سامسونگ در کارخانه نیمه هادی Giheung هم به ویروس یادشده مبتلا شده است.

سامسونگ تنها غول فناوری کره ای نیست که با اپیدمی ویروس کرونا مقابله می نماید. شرکت ال جی دیسپلی پس از آزمایش مثبت یک کارگر بانک در نزدیکی این کارخانه، تصمیم به تعطیلی فعالیت آن گرفت.

از سوی دیگر یکی از زیرمجموعه های ال جی به نام LG Innotek بعد از اعلام ابتلای یکی از کارکنانش به ویروس کرونا تعطیل شده است؛ LG Innotek ماژولهای دوربین مورد احتیاج ال جی را فراوری می نماید.

ال جی الکترونیکس نیز هفته گذشته پس از اینکه معین شد کودک یکی از کارمندانش به ویروس مبتلا شده است، مرکز تحقیقات خود را در اینچئون تعطیل کرد.

شرکت ال جی پس از ضدعفونی کامل فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 164

به "کرونا کارکنان سامسونگ و ال جی را مبتلا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا کارکنان سامسونگ و ال جی را مبتلا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید