کاهش 95 درصدی عملیات های تروریستی در کرکوک پس از خروج آمریکایی ها

به گزارش خیمه نیوز، یک مسئول سازمان الحشدالشعبی عراق فاش کرد که پس از خروج نظامیان آمریکایی از پایگاه کی وان، عملیات های تروریستی در کرکوک 95 درصد کاهش پیدا نموده است.

کاهش 95 درصدی عملیات های تروریستی در کرکوک پس از خروج آمریکایی ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی الحسینی مسئول روابط محور شمالی در سازمان الحشدالشعبی امروز یکشنبه گفت که عملیات های تروریستی در کرکوک پس از خروج نظامیان آمریکایی از پایگاه کی وان، 95 درصد کاهش یافته است.

الحسینی در مصاحبه با وبگاه المعلومه توضیح داد که خروج نظامیان آمریکا از پایگاه کی وان واقع در نزدیکی کرکوک، تأثیرات مثبت زیادی بر امنیت این استان داشته است و میانگین عملیات های تروریستی در این استان 95 درصد کاهش یافته که این نشانه واقعا خوبی است.

وی اضافه نمود که کاهش میانگین عملیات های تروریستی دلیل دیگری بر دست داشتن نظامیان آمریکا در حمایت از گروه های تروریستی به شیوه های مختلف است.

الحسینی توضیح داد که اوضاع کرکوک و مناطق اطراف آن امن و باثبات است و خروج نظامیان آمریکا به تحقق بیشتر ثبات و امنیت یاری می نماید.

نظامیان آمریکا پس از خروج از پایگاه های دیگر به مدت چند ماه در پایگاه کی وان مستقر بودند که اخیرا از این پایگاه نیز خارج شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 459

به "کاهش 95 درصدی عملیات های تروریستی در کرکوک پس از خروج آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 95 درصدی عملیات های تروریستی در کرکوک پس از خروج آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید