پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، محافظ و پایدارکننده واکسن های آشامیدنی طیور ساخته شده توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل، جزو نسل جدید استایبلیزرهای واکسن های آشامیدنی طیور است که علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی ها و مزیت های سه نمونه مشابه کشورهای خارجی از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه دارای حداقل سه برابر سرعت اثر بیشتر در پایدار کردن شرایط آب برای واکسیناسیون های آشامیدنی طیور است که این خود باعث کاهش سه برابری خطای انسانی در واکسیناسیون است.

پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد

علاوه بر آن PH آب را در محدوده استاندارد واکسیناسیون که همان 5.7 است، نگه می دارد و همچنین باعث افزایش فشار اسمزی (Smoze) و همچنین از بین بردن تمام عناصر تجزیه کننده ذرات واکسن از جمله کلر و فلزات سنگین می گردد.

این محصول نسبت به نمونه های مشابه خارجی حداقل 40 درصد هزینه های محافظت و پایدارکننده واکسن های آشامیدنی صنعت طیور را کاهش می دهد و از لحاظ عملکرد برابر با نمونه آمریکایی این محصول و بیشتر از عملکرد نمونه آلمانی و فرانسوی خود است.

با فراوری انبوه این محصول سالانه از واردات بیش از 40 تن از این محصول به کشور جلوگیری می گردد و در این حوزه پیروز به فراوری بومی با قابلیت صادرات منطقه ای می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 116

به "پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید