پارس جنوبی جم در ملاقات مقابل سایپا حاضر نمی گردد!

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/بوشهر در پی اتفافات اخیر اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیانیه ای به طور مشترک صادر کردند که در آن عنوان شده این تیم به نشانه اعتراض از ادامه تمرینات خودداری نموده و در ملاقات پیش روی سایپا حاضر نمی شوند.

پارس جنوبی جم در ملاقات مقابل سایپا حاضر نمی گردد!

در پی استعفای مراد مرادی، مدیرعامل تیم پارس جنوبی جم به دلیل واریز نشدن یاری اقتصادی 10 میلیاردی وزارت نفت که قرار بود به پارس جنوبی جم داده شود و به گفته سخنگوی باشگاه با ممانعت مسئولان استانی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است، اعضای پارس جنوبی جم بیانیه مشترکی به توضیح زیر منتشر کردند:

بسمه تعالی

طرفداران وفادار، نجیب و شریف باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم

ما بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تدارکات پارس جنوبی جم در یک سال اخیر، علی رغم عدم انجام تعهدات و وعده های داده شده به امید حفظ و ارتقا صندلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم و با امید به شادمان کردن شما عزیزان همراه و کنار مردم شهر جم بودیم.

با تخصیص بودجه اخیر به باشگاه پارس جنوبی جم انتظار تسریع در پرداخت ها و ایجاد انگیزه در بازی شش امتیازی مقابل سایپا را داشتیم تا بتوانیم دوباره باعث شادی شما شویم.

متاسفانه در کمال ناباوری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از واریز بودجه مصوبه به این باشگاه به بهانه های گوناگون امتناع می ورزد این در حالی است که هر دو سهمیه استان بوشهر در لیگ برتر در شرایط سختی به سر می برند و احتیاج به وفاق استانی دارند.

از همین روی ما بازیکنان، کادر فنی، پزشکی، تدارکات بعد از استعفا مدیرعامل موقت و سرپرست باشگاه به نشانه اعتراض برای احقاق حق خودمان و طرفداران دلسوز و متعصب باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم از ادامه تمرینات خودداری نموده و در ملاقات پیش روی مقابل سایپا حاضر نخواهیم شد تا شاید تلنگری باشد برای مسئولانی که برای نشاط اجتماعی و همدلی خانواده بزرگ ورزش در آستانه دهه مبارک فجر ارزشی قائل نیستند.

عصر روز جاری نیز بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در محل تمرینات این تیم دور هم جمع شده و تصمیم گرفتند تا زمانی که مسائل اقتصادی باشگاه حل نشود و بازیکنان پول شان را نگیرند بازیکنان تمرین نکنند و در صورت حل نشدن مسائل تا قبل از بازی با سایپا مقابل این تیم به میدان نروند.

به گزارش خبرنگاران، به دنبال اتفاقات اخیر و به دلیل اتفاقات چند روز اخیر و احتمال بازی نکردن مقابل سایپا سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از این بازی شرکت نمی کند.

یزدان شهیدزاده، مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم ضمن تایید این خبر گفت: این موضوع به مسائل اقتصادی و عدم پرداخت یاری اقتصادی وزارت نفت به تیم برمی شود. متاسفانه با وجود یاری وزارت نفت به تیم، اداره کل ورزش و جوانان استان می گوید این مبلغ برای یاری به ورزش های همگانی بوده، این در حالی است که این یاری اقتصادی برای تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هم پرداخت شده و آنها چنین مسئله ای نداشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 128

به "پارس جنوبی جم در ملاقات مقابل سایپا حاضر نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی جم در ملاقات مقابل سایپا حاضر نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید