ویزای آمریکا: پاداش 7500 دلاری برای زندگی کردن در یک استان آمریکا!

به گزارش خیمه نیوز، استان ورمونت اظهار داشت به کسانی که حاضر به کار و زندگی در آن باشند 7500 دلار پرداخت خواهد نمود.

ویزای آمریکا: پاداش 7500 دلاری برای زندگی کردن در یک استان آمریکا!

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس بیزینس، به علت کمبود نیروی کار ماهر، مقامات استان ورمونت تصمیم گرفته اند تا با یک پیشنهاد وسوسه نماینده، شاغلان را متقاعد نمایند تا به این استان مهاجرت نمایند. طبق اعلام دولت محلی ورمونت، افرادی که پیروز به کسب پیشنهاد شغلی در 50 شغل لیست شده برنامه موسوم به جابجایی کارکنان تازه شوند، 7500 دلار وام بلاعوض دریافت خواهند کرد.

استان ورمونت یکی از استان های مقرون به صرفه قیمت اما کمتر پیشرفته آمریکا محسوب می گردد که میانه دستمزد در آن ساعتی 13.39 دلار است. در بین مشاغل اعلام شده به وسیله دولت محلی نام مشاغل عمومی تری نظیر حسابداری، معلمی و مربی بدنسازی هم به چشم می خورد.

تعطیلی طولانی مدت کسب و کارها در سال قبل به علت کرونا باعث تحمیل هزینه های زیادی به شرکت ها شد و از طرف دیگر بازگشت نیروی کار در بسیاری از مشاغل جوابگوی احتیاج شرکت ها نیست چرا که آن ها با توجه به اینکه در حال تجربه دور تازه ای از رشد کسب و کار خود هستند، تقاضای خود برای استخدام نیروی کار تازه را افزایش داده اند.

دولت ورمونت در بیانیه خود اعلام نموده است که با توجه به منابع مالی محدود، تنها توانایی جوابگویی به تعداد محدودی از متقاضایان را خواهد داشت و اولویت با کسانی است که زودتر برای این برنامه اعلام آمادگی نمایند. این اولین بار نیست که در استان ورمونت چنین پیشنهادی برای ترغیب افراد به مهاجرت به آن صورت می گیرد: در سال 2018 هم مقامات منطقه گرین مونتین در این استان اعلام نموده بودند 10 هزار دلار به افرادی که برای اشتغال و زندگی به آن مهاجرت نمایند وام خواهند داد که در نتیجه این اقدام و به گفته جان گلدشتاین- کمیسر توسعه مالی ورمونت- حدود 300 نفر نیروی کار ماهر به این منطقه وارد شدند.

پیش بینی می گردد دور بعدی این برنامه در اوایل فوریه سال آینده اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1106

به "ویزای آمریکا: پاداش 7500 دلاری برای زندگی کردن در یک استان آمریکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: پاداش 7500 دلاری برای زندگی کردن در یک استان آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید