واکنش پرسپولیس به پیشنهاد سپاهان به گل محمدی

به گزارش خیمه نیوز، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی فصل آینده با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می ماند اما بعضی ها قصد دارند با اهدافی خاص قبل از دربی خبرهای کذب منتشر نمایند.

واکنش پرسپولیس به پیشنهاد سپاهان به گل محمدی

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علیرضا اشرف درباره شایعه پیشنهاد یکی از تیم های لیگ رجحان به یحیی گل محمدی برای راهنمایی این تیم در فصل آینده لیگ برتر گفت: هیچ پیشنهادی برای یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس ارائه نشده و وی فصل آینده هم با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می ماند.

وی درباره شایعه ای که در فضای مجازی درباره مذاکره باشگاه سپاهان با یحیی گل محمدی مطرح شده است، گفت: این موضوع کذب محض است و من اطمینان دارم افرادی که روز قبل از دربی چنین خبری را منتشر می نمایند اهداف و مقاصد خاصی دارند و معین است چنین شایعه ای از سوی چه افرادی راهنمایی می گردد. من این موضوع را به شدت تکذیب می کنم،گل محمدی با ما قرارداد دارد.

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جزئیات تنظیم قرارداد گل محمدی با این باشگاه برای فصل آینده شرح داد: مدیر برنامه های گل محمدی پیگیر این موضوع بود و مذاکراتی هم صورت گرفت. در این زمینه هم مشکل خاصی وجود ندارد. انتشار چنین خبری قبل از بازی حساس ما با استقلال با هدف خاصی صورت گرفته است و باشگاه پرسپولیس می داند این موضوع از سوی چه کسانی راهنمایی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 503

به "واکنش پرسپولیس به پیشنهاد سپاهان به گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پرسپولیس به پیشنهاد سپاهان به گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید