نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش خیمه نیوز، نتایج آنالیز اولیه ثبت نام الکترونیکی برای پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.

نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نتایج آنالیز اولیه ثبت نام الکترونیکی برای پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 1401-1400 در دانشگاه تهران اعلام شد.

بر این اساس متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعداد های درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی 1401-1400 که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل نموده اند، برای آگاهی از شرایط آنالیز اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه ایجاد نموده اند؛ وارد سامانه شده و از شرایط آنالیز مدارک ارسالی خود آگاه شوند.

داوطلبانی که شرایط آنالیز اولیه مدارک آن ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه مشروط اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده اند و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام نمایند.

همچنین داوطلبانی که شرایط آنالیز اولیه آن ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه عدم تأیید اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف شدند.

جلسات مصاحبه کلیه رشته یا گرایش ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش خواهد بود؛ لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی به وسیله وب گاه پردیس یا دانشکده های مرتبط اعلام خواهد شد. در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه به آدرس: Its [email protected] مکاتبه نمایند.

نتیجه نهایی آنالیز پذیرش داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعداد های درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی 1401-1400 پس از مصاحبه حداکثر تا سرانجام شهریور ماه سال 1400 به وسیله وب گاه معاونت آموزشی دانشگاه، اعلام خواهد شد.

جدول زمان بندی آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه تهران از 20 خرداد ماه جاری آغاز می گردد و تا 5 تیر ادامه دارد و مصاحبه تمامی داوطلبان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

مصاحبه دکتری در اتاق های ابری (الکترونیکی) با حضور متقاضی و استادان گروه آموزشی برگزار خواهد شد. ورود به جلسه مصاحبه الکترونیکی، نیازمند نصب بعضی از برنامه ها و نرم افزار ها بر روی سیستم عامل است. لازم است داوطلب چند روز قبل از آغاز مصاحبه، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری الزم را برای ورود به جلسه مصاحبه فراهم نمایند.

شرکت در مصاحبه الکترونیکی، تنها برای آن دسته از داوطلبانی میسرخواهد بود که در پذیرش اولیه به صورت مشروط پذیرفته شده و به پردیس یا دانشکده ها معرفی شده اند.

با توجه به برگزاری جلسات مصاحبه به صورت الکترونیکی، لازم است داوطلبان حداقل 10 دقیقه قبل از آغاز جلسه، به اینترنت متصل شوند و در اتاق انتظار مجازی دانشکده (که آدرس آن از طرف دانشکده اعلام خواهد شد) منتظر آغاز مصاحبه باشند.

انجام مصاحبه برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می گردد و عدم مراجعه داوطلبان مطابق با برنامه زمانبندی به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله شرکت ننموده اند امکان پذیر نخواهد بود.

با توجه به اینکه در طول مصاحبه صدا و تصویر داوطلبان به وسیله سامانه ضبط می گردد. نصب دوربین (وبکم) و فعال بودن آن در طول زمان مصاحبه توسط داوطلبان بر روی سیستمی که از آن استفاده می نمایند الزامی است.

دانشجویان متقاضی برای دریافت نتایج آنالیز اولیه، جدول زمانبندی، راهنمای مصاحبه و توضیحات تکمیلی به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرس https://academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 976

به "نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولیه پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید