مناظره ترامپ و بایدن مجازی شد

به گزارش خیمه نیوز، فارس نوشت: کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا گفت که مناظره دوم میان دونالد ترامپ و جو بایدن به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مناظره ترامپ و بایدن مجازی شد

کمیسیون دو حزبی مناظره های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (پنجشنبه) بیان کرد که دومین مناظره بین جو بایدن و دونالد ترامپ نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز 15 اکتبر (24 مهرماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنا بر گزارش شبکه آمریکایی سی ان بی سی، کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا در این خصوص گفت: با توجه بر لزوم حفظ سلامت و ایمنی تمامی افراد شرکت نماینده، دومین مناظره ریاست جمهوری به شیوه جلسه شهری برگزار می گردد به طوری که نامزدها به صورت جداگانه از مکان های دور شرکت می نمایند.

این کمیسیون ادامه داد: مجری مناظره همان استیو کسکالی تهیه نماینده ارشد و سردبیر سیاسی شبکه سی-اسپن است که در مرکز هنرهای نمایشی آدرین آرشت در شهرستان میامی-داد ایالت فلوریدا مستقر خواهد شد و تیم فیلمبرداری کاخ سفید نیز دومین مناظره ریاست جمهوری را به صورت زنده پوشش می دهند.

این خبر در حالی منتشر شده است که پیش از این جو بایدن تأکید نموده بود که در صورتیکه ترامپ همچنان به کرونا مبتلا باشد، مناظره دوم باید لغو گردد.

آدینه هفته گذشته (11 مهرماه)، ترامپ از ابتلای خود و همسرش به کرونا اطلاع داد. وی روز شنبه (12 مهر ماه) با هواپیما به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شد و با داروی رمدیسیویر تحت درمان نهاده شد و روز دوشنبه به تشخیص پزشک بیمارستان ترخیص و به کاخ سفید منتقل شد و علیرغم آنکه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری به وی توصیه نموده بود که باید به مدت 14 روز از زمان آغاز علائم در قرنطینه بماند، کاخ سفید بیان کرد که ترامپ روز گذشته (چهارشنبه) به دفتر کار خود در کاخ سفید بازگشته است.

310310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 560

به "مناظره ترامپ و بایدن مجازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظره ترامپ و بایدن مجازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید