ممانعت وزارت میراث فرهنگی از واگذاری خانه استاد بهزاد

به گزارش خیمه نیوز، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: وزارت میراث فرهنگی مانع از واگذاری خانه استاد بهزاد به تسهیل گران و آماده سازی آن به عنوان خانه خلاق شده بود.

ممانعت وزارت میراث فرهنگی از واگذاری خانه استاد بهزاد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید محمدحسین سجادی نیری در تبادل نظر با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران در مورد افتتاح خانه خلاق استاد بهزاد بیان نمود: تقریبا تمام فرایندهای خانه بهزاد صورت گرفته اما مناسبات داخلی سازمان میراث سابق و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعلی مانع از واگذاری این خانه به تسهیل گران آن شده بود.

وی اضافه کرد: معاونت صنایع دستی این وزارتخانه با پروژه خانه بهزاد همراه بود اما معاونت های دیگر آن به دلیل عدم آگاهی در مورد پروژه علاقه ای به همراهی نداشتند. این مسائل بعد از انتخاب مجموعه ای که کار تسهیل گری و راهبری خانه استاد بهزاد را انجام می داد، رفع شد. طی دو هفته گذشته تفاهم نامه جدیدی تنظیم شده و خانه استاد بهزاد به مجموعه تسهیل گر واگذار شد و در ماه آینده افتتاح خواهد شد.

دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: براساس تفاهم ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جایابی برای تأسیس خانه های خلاق در تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی و خوزستان صورت گرفته بود.

سجادی نیری بیان نمود: اگر مشکل واگذاری فضاها از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفع گردد، خانه های خلاق در این 6 استان افتتاح خواهد شد اما اگر مسائل این چنینی ادامه داشته باشد، مجبور به جایابی مجدد خواهیم شد. منابع این کار از سوی معاونت علمی تخصیص داده شده، مجموع تسهیل گر و تیم های استارت آپی نیز آماده هستند و تنها مشکل در واگذاری خانه هاست که باید از سوی وزارت میراث صنایع دستی و گردشگری انجام گردد.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 495

به "ممانعت وزارت میراث فرهنگی از واگذاری خانه استاد بهزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممانعت وزارت میراث فرهنگی از واگذاری خانه استاد بهزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید