مقاوم سازی 1900 واحد مسکونی روستایی در پاوه

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: فرماندار پاوه گفت: از سال 84 تا به امروز 1900 واحد مسکونی روستایی در شهرستان پاوه مقاوم سازی شده است.

مقاوم سازی 1900 واحد مسکونی روستایی در پاوه

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه، حسین خدرویسی اظهار کرد: سال جاری مقاوم سازی 300 واحد مسکونی روستایی سهمیه شهرستان پاوه بوده که تا به امروز صاحبان 150 واحد برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک ها، معرفی شده اند.

خدرویسی اضافه نمود: شهرستان پاوه از لحاظ مقاوم سازی مسکن روستایی، رتبه اول استان کرمانشاه را دارد.

وی اضافه نمود: از جمله مهمترین برنامه های ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان پاوه در هفته کاهش بلایای طبیعی، می توان به اجرای مانور امداد و نجات جاده ای، مانور ایمنی و زلزله در مدارس، آموزش عمومی و اختصاصی مردم و کارکنان ادارات، تهیه تراکت و دفترک آموزشی در سطح شهر و روستا، اشاره نمود.

فرماندار پاوه مطرح نمود: از جمله سایر برنامه ها در این زمینه، می توان توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در میان عموم مردم، ترویج و توسعه فرهنگ مقاوم سازی واحدهای مسکونی و سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد بحران شهرستان برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعع را مطرح نمود.

خدرویسی ابراز کرد: شهرداری ها و دهیاری ها به صورت جدی از ساخت و سازهای فاقد پروانه و آیین نامه 2800 زلزله جلوگیری نمایند.

فرماندار پاوه اضافه نمود: عمده ساخت و سازها بی رویه، با طبقات زیاد و بیش از حد معمول بوده و تعداد طبقات احداثی به گونه ای باشد که به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه از جمله زلزله، خدمت رسانی را غیرممکن و یا با مشکل روبرو نکند.

ل

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 193

به "مقاوم سازی 1900 واحد مسکونی روستایی در پاوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاوم سازی 1900 واحد مسکونی روستایی در پاوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید