مقاله: آنالیز مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد

به گزارش خیمه نیوز، بهترین نوع نور برای استفاده در سالن بیلیارد نور فلورسنت است که هم از لحاظ مالی با صرفه تر است، هم دوام بیشتری دارد و برای چشم هم مناسب تر است.

مقاله: آنالیز مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد

در طراحی دیوارها در زمان بازسازی ساختمان سالن بیلیارد از شکل کلی سقف پیروی می گردد و رنگ دیوارها معمولا سبز یا آبی زده می شوند تا فضا را پر انرژی تر نمایند.

سعی کنید از به کار بردن تعداد زیادی آینه روی دیوار خودداری کنید. از رنگ های خیلی تند مانند قرمز و زرشکی استفاده نکنید، چرا که هیجان برای بازی بیلیارد خوب نیست. از شلوغ کاری زیاد در طراحی دیوارها و محیط اطراف خودداری کنید، چرا که سبب حواس پرتی افراد می گردد.

برای طراحی و بازسازی ساختمان سالن بیلیارد عجله نکنید و از شلوغ کاری بیش از اندازه خودداری کنید چرا که نبوغ در سادگی است. شما می توانید برای افزودن اطلاعات به وب سایت گروه تخصصی آبان مراجعه کنید و در خصوص نحوه بازسازی ساختمان و اماکن مهم دیگر به طور تخصصی مطالعه کنید.

نکات مهمی در خصوص بازسازی سقف سالن بیلیارد وجود دارند؛ اول از همه این که ارتفاع سقف نباید کمتر از 3 متر باشد تا بتوان به میزان دلخواه و کافی روی آن مانور داد. استفاده از اشکال هندسی نه چندان ساده می تواند باعث متفاوت شدن سالن تان نسبت به دیگر سالن های بیلیارد گردد. بازسازی سقف خودش به تنهایی در جذابیت محیط تاثیر فراوانی دارد.

منبع مقاله: آنالیز مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد

انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 553

به "مقاله: آنالیز مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آنالیز مراحل مختلف بازسازی سالن بیلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید