مسیح علی نژاد: تحریم های ایران نباید به خاطر شیوع کرونا لغو شوند

به گزارش خیمه نیوز، یکی از عناصر ضدانقلاب در یک نشریه آمریکایی نوشت، شیوع ویروس کرونا در ایران نمی تواند دلیلی برای برطرف تحریم ها علیه این کشور باشد.

مسیح علی نژاد: تحریم های ایران نباید به خاطر شیوع کرونا لغو شوند

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مسیح علی نژاد ضدانقلاب فراری طرف قرارداد با وزارت امور خارجه آمریکا، در یادداشتی نوشت، تحریم ها علیه ایران نباید به خاطر شیوع کرونا در این کشور لغو شوند.

او در نشریه نشنال اینترست مدعی شد، اینکه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران می گوید تحریم های آمریکا، مبارزه دولت با شیوع ویروس کرونا را با مشکل روبرو نموده است و ایران را نسبت به دیگر کشورها در برابر این بیماری آسیب پذیر نموده است، پروپاگاندایی بیش نیست.

علی نژاد مدعی شد: جمهوری اسلامی خود تمایل دارد منزوی باشد و به خاطر توصیه هایی که در دنیا بینی انقلابی و اسلامی خود دارد نمی تواند کمک پزشکی غرب را قبول کند.

این ادعای علی نژاد در حالی صورت می گیرد که ظریف لیستی از نیازهای دارویی و پزشکی ایران برای مقابله با کرونا منتشر نموده است و از دیگر کشورها تقاضا نموده است در کمک رساندن به مردم ایران شتاب نمایند.

وی مدعی شد دولت ایران میخواهد از بحران شیوع کرونا برای امتیاز جمع کردن در مقابل آمریکا بپردازد.

علی نژاد نوشت رهبری ایران کمک های واشنگتن را رد می نماید اما خواهان برطرف تحریم ها است. وی برای اثبات ادعای خود درخصوص تحریم نبودن اقلام دارویی، نوشت ایران به سوریه و عراق کمک دارویی ارسال نموده است.

این ضدانقلاب فراری در حالی این سخنان را مطرح می نماید که بسکمک از سیاست مداران و صاحب نظران آمریکایی و اروپایی، خود بارها تأکید نموده اند که شرکت های دارویی از بیم مجازات از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، از ارسال دارو به ایران اجتناب می نمایند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست دیروز (شنبه) در گزارشی به قلم ارین کانینگهام، نوشت، تحریم های آمریکا در راستا کوشش های ایران برای واردات دارو و سایر ملزومات دارویی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مشکل ایجاد می نماید.

علی نژاد در ادامه ادعاهای خود با انکار کوشش های بی وقفه ای که در ایران برای مهار ویروس کرونا در حال اجرا است، نوشت: رژیم ایران به سلامت مردم ایران اهمیت نمی دهد و این یک مسئله امنیتی و بهداشتی برای کل دنیا است. این رژیم بقای خود را به بقای دنیا ترجیح می دهد.

چندی پیش اسنادی منتشر شد که نشان می داد مسیح علی نژاد با وزارت امور خارجه آمریکا قراردادی 231 هزار دلاری بسته است (جزئیات بیشتر).

وی پیش تر نیز در مقاله ای که در روزنامه ایندیپدنت منتشر شد، از فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران حمایت نموده بود.

خ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 232

به "مسیح علی نژاد: تحریم های ایران نباید به خاطر شیوع کرونا لغو شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیح علی نژاد: تحریم های ایران نباید به خاطر شیوع کرونا لغو شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید