مرد 90 ساله سقزی کرونا را شکست داد

به گزارش خیمه نیوز، رئیس شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: مرد 90 ساله مبتلا به ویروس کرونا با بهبود شرایط جسمانی و سلامتی مناسب از بیمارستان ترخیص شد.

مرد 90 ساله سقزی کرونا را شکست داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، انور بهرامی گفت: این مرد با اراده، بعد از 7 روز بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) با بهبودی کامل و بدون هیچ علائم کرونا این ویروس کشنده را شکست داد و از بیمارستان ترخیص شد.

بهرامی اضافه نمود: گذشته 11 نفر از مبتلایان به کرونا در هر 2 بیمارستان سقز کردستان با کسب بهبودی خود ترخیص شدند. امیدواریم با این فرایند درمانی که در چند روز قبل در پیش گرفتیم، افراد بیشتری از بیماری کرونا نجات یابند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز اضافه نمود: در سه روز گذشته آمارها تقریبا ثابت بوده و فوتی در این شهرستان وجود نداشته و این نشان دهنده این است که مردم به توصیه های بهداشتی خوب عمل کردند و کماکان در خانه مانده اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته هفت بیمار مشکوک در بیمارستان های سقز بستری شدند، یادآور شد: در حال حاضر 50 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های سقز بستری هستند و بیشتر این افراد جدید، بیماری های زمینه ای همچون ریه و سرطان دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 207

به "مرد 90 ساله سقزی کرونا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد 90 ساله سقزی کرونا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید