فعالیت عمرانی در روستای هدف گردشگری زنجیره علیا چرداول انجام می گردد

به گزارش خیمه نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از فعالیت عمرانی در روستای هدف گردشگری زنجیره علیا در شهرستان چرداول اطلاع داد.

فعالیت عمرانی در روستای هدف گردشگری زنجیره علیا چرداول انجام می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: با اختصاص اعتبارات ملی و برنده شدن پیمانکار این طرح پس از انجام مراحل انعقاد قرارداد، عملیات بهسازی و بازسازی راه دسترسی به روستای هدف گردشگری زنجیره علیا در شهرستان چرداول انجام می گردد.

او اضافه نمود: روستای زنجیره علیا یکی از روستاهای هدف گردشگری در استان است که قابلیت های بی شمار طبیعی و تاریخی دارد، اما از نظر زیرساخت های گردشگری دارای مسائل زیادی است. گردشگری در این روستا می تواند با اختصاص اعتبارات زیرساخت گردشگری توسعه پیدا می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام توضیح داد: آثار باستانی زیادی در این روستا به ثبت ملی رسیدند که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید، این روستا دارای هفت اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور و دارای سه خانه بوم گردی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 259

به "فعالیت عمرانی در روستای هدف گردشگری زنجیره علیا چرداول انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت عمرانی در روستای هدف گردشگری زنجیره علیا چرداول انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید