فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ سازی با حضور مهاجم ایران

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، در یکی از مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال، شب گذشته تیم ریوآوه با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به مصاف تیم سانتاکلارا رفت.

فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ سازی با حضور مهاجم ایران

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 - 2 تمام شد. هر دو گل تیم ریوآوه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.

طارمی ابتدا در دقیقه 23 پاس در عرض هم تیمی خود را در محوطه جریمه حریف به گل اول مسابقه تبدیل کرد. ریوآوه در ادامه دو گل از حریفش دریافت کرد و بازی تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر یک به سود سانتاکلارا در جریان بود.

در دقیقه 80، ریوآوه صاحب یک موقعیت پنالتی شد و طارمی در دقیقه 81 ضربه پنالتی را به گل تساوی تبدیل کرد. به این ترتیب ریوآوه از شکست در این مسابقه فرار کرد.

طارمی با این گل، تعداد گل هایش در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال را به عدد 16 افزایش داد. در حال حاضر یک مهاجم از براگا و دو مهاجم از تیم بنفیکا 17 گله هستند و اگر در بازی این هفته تیم های خود گلزنی نکنند، فاصله آنها با مهدی طارمی یک اختلاف گل باقی خواهد ماند.

اما نکته ای که سرمربی تیم ریوآوه هم بعد از بازی دیشب به آن اشاره داشت، تاریخ سازی این تیم است. ریوآوه با تساوی شب گذشته، 52 امتیازی شد تا بیشترین امتیاز را در طول مسابقات یک فصل کسب کند. بدون شک گل های مهدی طارمی و درخشش مهاجم تیم ملی ایران در اولین فصل حضورش در پرتغال یکی از ارکان اصلی این تاریخ سازی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 436

به "فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ سازی با حضور مهاجم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ سازی با حضور مهاجم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید