ضرورت استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در میادین میوه و تره بار

به گزارش خیمه نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اقدامات این سازمان در مقابله با انتشار ویروس کرونا در میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: مشارکت و همراهی شهروندان، شرط لازم و ضروری برای موفقیت در مقابله با بیماری کووید 19 است.

ضرورت استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در میادین میوه و تره بار

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، سید سعید راد با تاکید بر ضد عفونی کردن روزانه و مستمر میادین میوه و تره بار و کنترل دمای بدن کارگران این مراکز گفت: با تمام دشواری های موجود، در کنترل گسترش ویروس کرونا در بین کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار پیروز بوده ایم و این فرایند را با جدیت و دقت ادامه خواهیم داد.

وی به موضوع حضور روزانه انبوه شهفرایندان در میادین میوه و تره بار برای خرید ارزاق و مایحتاج مورد احتیاج خود اشاره و اظهار کرد: اگر چه کارگران غرفه ها با ماسک و دستکش برای یاری به مراجعه نمایندگان حضور دارند اما با توجه به اینکه عموماً مشتریان تمایل دارند خودشان محصولات مورد نظرشان را دستچین نمایند، به آنان توصیه می کنیم حتماً با ماسک و دستکش در این مراکز حضور یابند.

راد با اشاره به اینکه توصیه های بهداشتی به وسیله بنرها و پوسترهای آموزشی و با استفاده از سیستم صوتی در میادین میوه و تره بار به طور مرتب به شهفرایندان یادآوری و تاکید می گردد، توضیح داد: با وجود آنکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور رعایت فاصله گذاری، نسبت به خط کشی و علامت گذاری میادین میوه و تره بار اقدام نموده، اما تحقق این امر احتیاجمند همکاری مراجعه نمایندگان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در میادین میوه و تره بار، گفت: امیدواریم با همراهی بیش از پیش شهفرایندان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله فیزیکی با کمترین آسیب از پاندمی کرونا عبور کنیم.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شروع ورود ویروس کرونا در کشورمان تا کنون، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، ضمن کنترل دمای بدن کارگران و الزام آنها به استفاده از ماسک و دستکش با جداسازی توزین نمایندگان و صندوقداران و نیز ضد عفونی کردن مستمر و روزانه میادین میوه و تره بار، همه توان خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 374

به "ضرورت استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت استفاده شهروندان از ماسک و دستکش در میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید