شناسایی 32 مورد جدید وارداتی ابتلا به کرونا در چین

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- یک مورد ابتلای داخلی در تیانجین واقع در شمال چین ثبت شده که کارگر یک سردخانه محصولات غذایی بوده و در معرض مواد غذایی یخ زده قرار داشته است.

شناسایی 32 مورد جدید وارداتی ابتلا به کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، تلویزیون آسیاویژن به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین، خاطرنشان کرد کمیسیون ملی سلامت چین در نشست خبری روز دوشنبه ثبت 33 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 در سراسر چین در روز یکشنبه را تایید کرد.

بر اساس گزارش این کمیسیون, 32 مورد از 33 مورد جدید ثبت شده وارداتی بوده که 13 مورد در شانگهای, 6 مورد در شانکسی, 4 مورد در سیچوان, 2 مورد در مغولستان داخلی, 4 مورد در گوانگ دونگ و 3 مورد در جیانگسو، شانشی و لیائونیگ شناسایی شده است.

یک مورد ابتلای داخلی در تیانجین واقع در شمال چین ثبت شده که کارگر یک سردخانه محصولات غذایی بوده و در معرض مواد غذایی یخ زده قرار داشته است.

تا به امروز 3 هزار و 240 مورد وارداتی در چین پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند. هیچ مورد مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در روز یکشنبه در چین ثبت نشده است. در مجموع 19 بیمار در این روز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

میزان مبتلایان تایید شده در سراسر چین تا روز یکشنبه 86 هزار و 245 نفر و تعداد جان باختگان 4 هزار و 634 گزارش شده است. همچنین 9 مورد جدید مبتلای بدون علامت در چین شناسایی شده و در حال حاضر 804 مورد مبتلای بدون علامت تحت نظارت پزشکی هستند.

تعداد مبتلایان در هنگ کنگ تا انتها روز یکشنبه 5 هزار و 374 مورد و تعداد جان باختگان 107 نفر گزارش شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 615

به "شناسایی 32 مورد جدید وارداتی ابتلا به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 32 مورد جدید وارداتی ابتلا به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید