رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن های همراه در عصر کرونا

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، تحقیقات مؤسسه اپ آنی نشان می دهد در شش ماهه اول سال 2020 استفاده از گوشی های هوشمند برای بازی، انجام امور اقتصادی و اجرای طرح های مشترک به شدت افزایش یافته است.

رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن های همراه در عصر کرونا

در همین اساس کاربران تلفن همراه در سطح دنیا در نیمه اول سال 2020 حدود 1.6 تریلیون ساعت را صرف استفاده از گوشی کردند و میزان استفاده از اپلیکیشن های تجاری طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 220 درصد افزایش نشان می دهد. بودجه صرف شده برای استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه طی این مدت بیش از 50 میلیارد دلار بوده که نسبت به نیمه اول سال 2019 حدود 10 درصد افزایش نشان می دهد.

از مجموع 5 اپلیکیشن محبوب برای پیشبرد کسب و کارهای تجاری به وسیله تلفن همراه 3 اپلیکیشن برای برگزاری ویدئوکنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند. 5 اپلیکیشن یادشده عبارتند از زوم، مایکروسافت تیمز، گوگل میت، لینکداین و سیسکو وب اکس.

بیشترین رشد در زمینه استفاده از اپلیکیشن های تجاری مربوط به هند بوده و این کشور در نیمه اول سال 2020 نسبت به نیمه اول سال 2019 رشدی 450 درصدی را در این حوزه شاهد بوده است. همچنین محجوب ترین اپلیکیشن های اقتصادی شخصی همراه طی این مدت کش اپ، ونمو، زله و پی پال بوده اند.

یافته های اپ آنی حاکیست هر کاربر در ماه آوریل به طور متوسط 4.3 ساعت از وقت خود را صرف استفاده از گوشی نموده است. سفارش تبلیغات موبایلی در نیمه اول سال 2020 حدود 70 درصد افزایش یافته و نتفلیکس، تیک تاک و اسنپ چت محبوب ترین برنامه های تفریحی مورد استفاده کاربران طی این مدت بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 483

به "رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن های همراه در عصر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد انفجاری استفاده از اپلیکیشن های همراه در عصر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید