خبرنگاران 6 کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کووید 19 فوت کردند

به گزارش خیمه نیوز، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 6 نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تا به امروز در استان به یک هزار و 555 نفر رسیده است.

خبرنگاران 6 کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کووید 19 فوت کردند

مهدی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، دالاهو، صحنه، سنقر وکلیایی و هرسین جان باختند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته 53 مورد بیمار مثبت بستری و 375 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل 77 نفر کاهش داشته است.

محمدی تاکید کرد: در 24 ساعت گذشته 193 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 137 بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

به گفته او، هم اکنون 682 بیمار مربوط کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که نسبت به روز گذشته 43 نفر افزایش یافته است.

تعداد بستری ها به 1800 نفر می رسد

براساس مشاهدات قبل و الگوی انتقال بیماری پیش بینی می کنیم در اوج بیماری پیک چهارم تعداد بیماران بستری به 1800 نفر برسد که نسبت به پیک قبل حدود 600 بیمار بستری افزایش خواهیم داشت.

با اختصاص 100 تخت رزرو باید آمادگی پذیرش روزانه 100 بیمار بستری را داشته باشیم و بر درمان بیماران سرپایی از طریق کلینیک های سرپایی تاکید ویژه داشته باشیم و راهکارهای عملی آن بررسی شود.

شرایط دالاهو و قصرشیرین هم قرمز شد

با قرمز شدن شهرهای دالاهو و قصرشیرین از لحاظ میزان شیوع ویروس کرونا، تعداد شهرستان های قرمز استان به 11 شهر افزایش یافت.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.

شهرهای جوانرود و روانسر در شرایط نارنجی و تنها شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در شرایط زرد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران 6 کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کووید 19 فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 کرمانشاهی بر اثر ابتلا به کووید 19 فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید