خبرنگاران فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان

به گزارش خیمه نیوز، رشت - خبرنگاران - جانشین معاونت امور توسعه و پیشگیری و عضو کمیته بیماری های واگیر بهزیستی گیلان از روانشناسان علاقمند برای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه ای دعوت کرد.

خبرنگاران فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان به نقل از دکتر امیدی؛ بهزیستی استان در راستای بحران همه گیری بیماری کرونا و بر اساس ضرورت قرنطینه خانگی افراد جامعه و طولانی بودن دوران گذار از اپیدمی و کاهش عوارض و آسیب های روحی و روانی مبتلا ناشی از آن، نسبت به اجرای جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه ای با هدف افزایش دانش عموم مردم در رابطه با حل مسائل احتمالی اقدام کرده است.

وی در این رابطه از تمامی روانشناسان و صاحبنظران دعوت کرد تا در زمینه عناوین معین شده در جشنواره نسبت به تهیه و ساخت فیلم های آموزشی کوتاه برای استفاده عموم مردم با زبان شیوا و روان اقدام کندو گفت : شرکت نمایندگان می توانند از همه عناوین مطرح شده به صورت جداگانه فیلم کوتاه تهیه نمایند.

وی از جمله عناوین و موضوعات تهیه و ارائه آثار را کرونا و مدیریت استرس، کرونا و درد و رنج شخصی، کرونا حرکت و کوشش، کرونا، مدیریت بحران، کرونا و فضای مجازی، کرونا و اوقات فراغت، کرونا و خودمراقبتی جسمی، کرونا و خودمراقبتی روانشناختی، کرونا و تاب آوری جامعه، کرونا و شوخ طبعی، کرونا و سلامت روان بچه ها در بحران و کرونا و ورزش خانگیعنوان کرد.

امیدی خاطر نشان کرد: از تولیدات رواشناسان در این جشنواره به صورت آموزش همگانی در فضاهای مجازی استفاده خواهد شد، بر این اساس ضمن زیرنویس اسامی روانشناسان مربوطه، عبارت بهزیستی استان گیلان نیز به صورت زیرنویس درج گردد.

وی اضافه نمود: پس از آنالیز های لازم به 10 اثر منتخب جوایز ارزنده ای ارائه می گردد ضمن اینکه از تمامی آثار بر اساس زمان تحویل اثر و تایید نهایی آن برای آموزش همگانی بهره برداری خواهد شد.

وی در انتها تاکید نمود : روانشناسان علاقمند برای شرکت در این جشنواره تا بیستم فروردین 99 فرصت دارند تا آثارشان را پس از تدوین نهایی به شماره واتس آپ 09385240217 ارسال نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 211

به "خبرنگاران فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان جشنواره فیلم سه دقیقه ای کرونایی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید