خبرنگاران شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان قزوین برگزار می گردد

به گزارش خیمه نیوز، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از برگزاری شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگوهای پیروز در این بخش اطلاع داد.

خبرنگاران شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان قزوین برگزار می گردد

رضا گروسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: فراهم نمودن زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش های مختلف اقتصادی در استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در هفته تعاون طی روزهای 13 تا 20 شهریورماه است.

وی با تاکید بر به هنگام سازی اطلاعات تعاونی ها و اتحادیه های تحت پوشش، افزود: تعاونی های استان تا 18 خردادماه فرصت دارند نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات مجامع عمومی، اطلاعات اعضا و شاغلان تعاونی، صورت های اقتصادی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اقدام نموده و اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسان تعاونی را به روز نمایند.

این مسوول گفت: تعاونی هایی که برای به هنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام نموده و واجد شرایط برای شرکت در جشنواره باشند از 19 خرداد تا 19 تیرماه فرصت دارند پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر را تکمیل نموده و با بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع هوشمند برای شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

گروسی با تاکید بر نقش موثر تعاونی ها در رونق فراوری و اقتصاد ملی، گفت: الگوی کسب و کارهای تعاونی، نسخه شفابخش غلبه بر شرایط فعلی اقتصادی است و می تواند در سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برای آفرینش محصولات و خدمات مطلوب و با کیفیت و اشتغال آفرینی پایدار برای جوانان موثر باشد.

در حال حاضر 825 تعاونی فعال در قالب تعاونی های مختلف با ایجاد 10 هزار و 333 فرصت شغلی در استان قزوین فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 981

به "خبرنگاران شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید