حمایت از بیش از 2 هزار و 700 عضو صندوق اعتباری هنر همگام با پویش ایران همدل

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، ،سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان این مطلب گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، خسارت های اقتصادی ناشی از تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری کشور متاسفانه فعالان حوزه فرهنگی و هنری با مسائل زیادی روبرو شدند.

حمایت از بیش از 2 هزار و 700 عضو صندوق اعتباری هنر همگام با پویش ایران همدل

وی اضافه نمود: از آنجا که بیشتر هنرمندان کشور از حقوق ثابت برخوردار نیستند و با تداوم تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری نیازمند حمایت هستند، صندوق اعتباری هنر از زمان شیوع این ویروس در اوایل اسفندماه علی رغم محدودیت های بودجه ای درصدد برطرف مسائل این قشر فرهیخته کشور است.

وی توضیح داد: صندوق اعتباری هنر نیز به پویش ایران همدل پیوست تا بتواند گامی هرچند کوچک در جهت برطرف بخشی از مسائل اهالی فرهنگ و هنر کشور بردارد.

سیدزاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت : در مرحله اول اجرای این پویش با هدف حمایت از اعضا صندوق برای بیش از 2 هزار و 700 نفر در قالب طرح یاری مستمری، یاری هزینه معیشتی واریز شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: پویش همدلی برای ایران همدل با هدف یاری به نیازمندان شروع شد. همکاران این مجموعه نیز با تخصیص یک روز از حقوق خود به این پویش پیوستند. امیدواریم با همراهی اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم در مراحل بعد از تمامی اعضایی که در این ایام دچار مشکل شده اند حمایت کنیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 323

به "حمایت از بیش از 2 هزار و 700 عضو صندوق اعتباری هنر همگام با پویش ایران همدل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بیش از 2 هزار و 700 عضو صندوق اعتباری هنر همگام با پویش ایران همدل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید