حضور اسکوچیچ در تیم ملی پنجره صنعت نفت را باز می کند!، 140 هزار دلاری که به داد آبادانی ها می رسد

به گزارش خیمه نیوز، پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، موضوع پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان مطرح شده است.

حضور اسکوچیچ در تیم ملی پنجره صنعت نفت را باز می کند!، 140 هزار دلاری که به داد آبادانی ها می رسد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین صنعت نفت، پس از توافق با مسئولان این باشگاه و جدایی از این تیم آبادانی، روز گذشته (پنجشنبه) به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

قرارداد این مربی کروات با صنعت نفت 140 هزار دلار بوده و طبق توافق در صورت جدایی از این تیم و حضور در تیمی دیگر، اسکوچیچ باید تمام این پول را به باشگاه نفت آبادان بازگرداند. در این شرایط این سؤال مطرح می شود که با حضور او در تیم ملی تکلیف این مبلغ چه می شود.

باشگاه صنعت نفت به دلیل بدهی یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی به بازیکنان و کادرفنی فصول گذشته خود، با حکم کمیته تعیین شرایط از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. با توافق بین فدراسیون فوتبال و این باشگاه، بدهی صنعت نفت، از سمت فدراسیون فوتبال پرداخت می شود و با توجه به قیمت دلار (حدود 13 هزار 500 تومان) بقیه مبلغ که چیزی نزدیک به 400 میلیون تومان است، به باشگاه آبادانی پرداخت می شود تا مشکل غرامت 140 هزار دلاری اسکوچیچ به باشگاه قبلی خود نیز حل شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 134

به "حضور اسکوچیچ در تیم ملی پنجره صنعت نفت را باز می کند!، 140 هزار دلاری که به داد آبادانی ها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اسکوچیچ در تیم ملی پنجره صنعت نفت را باز می کند!، 140 هزار دلاری که به داد آبادانی ها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید