جدیدترین تعرفه&zwnjهای اینترنت تانوما (فیبر نوری) مخابرات

به گزارش خیمه نیوز، به روزرسانی 9 آذرماه 1399

مخابرات اخیرا از سرویس های تانومای جدیدی رونمایی نموده است که تا پیش از این در دسترس و قابل انتخاب نبودند.

جدیدترین تعرفه&zwnjهای اینترنت تانوما (فیبر نوری) مخابرات

مثلا شاهد سرویس 50 مگابیت شش ماهه با حجم 1800 گیگابایت بین الملل به قیمت 960 هزار تومان به همراه کابل کشی رایگان هستیم.

یا سرویس 50 مگابیت دوازده ماهه با حجم 3600 گیگابایت بین الملل با قیمت 1 میلیون و 920 هزار تومان با کابل کشی داخلی رایگان ارائه شده است.

سرویس های 36 ماهه با حجم 7200 گیگابایت بین الملل برای سرعت 50 مگابیت نیز ارائه شده است. البته، اینترنت تانوما در کمال تعجب از سرعت 512 کیلوبیت تا 50 مگابیت ارائه شده است.

برای مشاهده بسته های بسیار زیاد و متنوع سرویس اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات باید به سایت مخابرات مراجعه کنید.

مشاهده بسته های اینترنت فیبرنوری تانومای مخابرات

مقدمه

تانوما سرویس اینترنت فیبرنوری شرکت مخابرات ایران است که چند سالی می گردد در شهرهای عظیم و بعضی شهرهای کوچک به طور محدود ارائه می گردد.

اینترنت تانوما کاملا انحصاری و در دست شرکت مخابرات است. به همین دلیل، نه تعرفه تعیین و روشن و واضحی دارد و نه پروتکل و دستورالعملی برای تعیین حجم و بسته اینترنت و قیمت و تعیینات سرویس و شرایط واگذاری سرویس.

هر چند وقت یک بار هم شاهد تغییر کلی تعرفه های اینترنت تانوما هستیم و البته در شهرهای مختلف، براساس تصمیم گیری مخابرات آن شهرستان باز هم تعرفه ها تغییر پیدا می نمایند.

در تصویر زیر می توانید جدیدترین تعرفه های اینترنت تانومای مخابرات تهران در سال 1399 را مشاهده کنید:

البته این تعرفه ها به شکل دیگری در سایت شرکت مخابرات تهران نیز درج شده است. همین طور، می توانید این سرویس ها را با نام های دیگری در سایت تانومای مخابرات ایران مشاهده کنید.

همان طور که در طرح ها مشاهده می گردد؛ می توانید سرویس اینترنت تانوما را با سرعت های 50 و 100 مگابیت و در حجم های مختلف انتخاب کنید.

در یک شکل می توانید مودم و کابل کشی داخلی خانه را هم رایگان از شرکت مخابرات بگیرید؛ اگر قراردادهای بلندمدت و چند ساله ببندید. اگر قراردادهای کوتاه مدت سه ماهه، شش ماهه، یک ساله و مشابه این ها را انتخاب کنید؛ باید هزینه مودم فیبرنوری را هم بپردازید.

با این تعرفه ها، یک کاربر معمولی برای سرعت های 30 و 50 مگابیت و حجم چند ده گیگابایت در ماه باید ماهیانه نزدیک به 80 هزار تومان بپردازد ولی کاربرانی که سرعت های بالای 50 مگابیت احتیاج دارند و همین طور حجم های چند صد گیگابیتی در ماه استفاده می نمایند؛ ماهیانه باید هزینه هایی بین 150 تا 200 هزار تومان بپردازند.

البته نکته بسیار مهمی که باید درباره سرعت اینترنت تانوما باید گفت، تفاوت سرعت اسمی یا میانگین سرعت با سرعت حداکثری است. اگر شما سرعت های 4 و 8 مگابیت را انتخاب کنید؛ حداکثر سرعت دانلود 30 مگابیت خواهید داشت و اگر سرعت اسمی 16 تا 30 مگابیت را بگیرید؛ سرعت دانلود شما می تواند تا 100 مگابیت هم باز باشد.

همین طور سرعت 50 مگابیت می تواند حداکثر سرعت دانلود نزدیک به 200 مگابیت به شما بدهد.

دوستانی که اینترنت فیبرنوری دارند؛ می توانند تجربیات خود را در پای این مطلب برای دیگر خواننده ها بنویسند.

اوایل اسفندماه گذشته، شرکت مخابرات از سرویس اینترنت پرسرعت VDSL رونمایی کرد و ارایه سرویس آن در بعضی مناطق تهران شروع شده است. اکنون؛ سوال…

در میان توییت های فارسی دیدم چند کاربر در تعریف و مفهوم درست FTTH و تفاوت های آن با FTTB و حتی FTTC و FTTN مشکل دارند….

شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام 2017، انواع سرویس ها و تعرفه های اینترنت فیبرنوری FTTH را معرفی و ثبت نام می نماید. مدتی است که مخابرات ایران اقدام…

منبع: شبکه چی
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 685

به "جدیدترین تعرفه&zwnjهای اینترنت تانوما (فیبر نوری) مخابرات" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین تعرفه&zwnjهای اینترنت تانوما (فیبر نوری) مخابرات" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تعرفه&zwnjهای اینترنت تانوما (فیبر نوری) مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید