تکمیل ترکیب مجمع کمیته ملی المپیک در دستور کار هیات اجرایی

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، طبق مصوبه اخیر اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است 5 بهمن ماه مجمع عمومی این کمیته برگزار شود. به همین دلیل تکمیل ترکیب این مجمع به منظور ارائه دعوت نامه برای اعضا در دستور کار هیات اجرایی قرار گرفته است.

تکمیل ترکیب مجمع کمیته ملی المپیک در دستور کار هیات اجرایی

مجمع کمیته ملی المپیک متشکل از 66 نفر است که از این تعداد 5 نفر به عنوان کارشناس خبره معرفی می شوند. مشخص این کارشناسان همراه با معرفی دو کننده باشگاه ها و دو کننده (یک نفر از بانوان و یک نفر از آقایان) به عنوان کننده داوران و مربیان المپیکی توسط اعضای هیات اجرایی انجام می شود.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست آینده خود این موضوع را بررسی می کنند یا اینکه برای جمع بندی در این زمینه نشستی فوق العاده تشکیل خواهند داد.

در میان اعضای مجمع کمیته ملی المپیک 6 نفر هم به عنوان ورزشکاران حضور دارند. قرار است هادی ساعی رئیس کمیسیون ورزشکاران ترکیب کنندگان این کمیسیون را برای حضور در مجمع در اختیار هیات اجرایی قرار دهد.

به گزارش خبرنگاران، چگونگی برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک در تاریخ 5 بهمن ماه هنوز نهایی نشده است. در صورت مساعد بودن شرایط این مجمع به صورت حضوری برگزار می شود در غیر این صورت برگزاری وبینار آن در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 716

به "تکمیل ترکیب مجمع کمیته ملی المپیک در دستور کار هیات اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ترکیب مجمع کمیته ملی المپیک در دستور کار هیات اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید