ترامپ: تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده ایم

به گزارش خیمه نیوز، رئیس جمهور آمریکا مسومیت الکسی ناوالنی منتقد سرشناس دولت روسیه را فاجعه بار خواند و گفت: آمریکا تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت ناوالنی به دست نیاورده است.

ترامپ: تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده ایم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در کنفرانس خبری روز پنجشنبه کاخ سفید به وقت واشنگتن، مسومیت الکسی ناوالنی منتقد کرملین را فاجعه بار و وحشتناک خواند و بر لزوم بررسی جدی آن تاکید کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت ناوالنی به دست نیاورده است. چرا همه در مورد روسیه حرف می زنند و کسی به چین و ویروس چینی کرونا اشاره نمی کند؟.

دونالد ترامپ در ادامه به توافق صربستان و کوزوو برای عادی سازی روابط اقتصادی به میانجی گری آمریکا اشاره کرد و گفت: این توافق را همه غیرممکن می دانستند. این توافق گامی در جهت ایجاد صلح و رفاه در منطقه بالکان است.

رئیس جمهور آمریکا درباره شیوع ویروس کرونا در کشورش گفت، اگر اقداماتی که در آمریکا انجام داده شده صورت نمی پذیرفت، تعداد قربانیان کرونا در این کشور اکنون بیش از دو میلیون نفر می بود.

ترامپ با بیان اینکه برخی کشورها آمار دقیق تلفات ویروس کرونا را اعلام نمی کنند، مدعی شد که تعداد قربانیان کرونا در چین بسیار بیشتر از آمریکا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 516

به "ترامپ: تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تا به امروز هیچ مدرکی دال بر مسمومیت الکسی ناوالنی به دست نیاورده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید