تخریب 120 واحد مسکونی آمل بر اثر تندباد 100 کیلومتری

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه برق تعدادی از مناطق شهری و روستایی آمل بر اثر بارش برف قطع شده است، گفت: تندباد 100 کیلومتری 120 واحد مسکونی آمل را تخریب کرد.

تخریب 120 واحد مسکونی آمل بر اثر تندباد 100 کیلومتری

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سید جعفر رسولی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در آمل اظهار کرد: تندباد 100 کیلومتری در آمل به بیش از 120 واحد مسکونی و تجاری خسارت وارد نموده است.

وی اضافه نمود: این تندباد با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت سبب تخریب 96 واحد مسکونی و بیش از 25 واحد تجاری در شهر و روستاهای آمل شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل توضیح داد: واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از ناحیه سربندی بین 30 تا 100 درصد خسارت دیدند.

وی با بیان اینکه برق ساکنان 15 روستا و بخشی از مناطق شهر آمل قطع شده است، اضافه نمود: 14 اکیپ توزیع برق استان در کوشش برای برطرف قطعی برق در شهرستان هستند.

رسولی از تشکیل کمیته بحران در فرمانداری آمل اطلاع داد و گفت: هم اکنون تمامی نیروهای عضو کمیته در حال خدمات رسانی و شناسایی و برطرف مناطق آسیب دیده هستند.

وی با بیان اینکه هنوز میزان دقیق از خسارت های انجام شده در آمل اعلام نشده است، اضافه نمود: بارش سنگین برق در ارتفاعات آمل نیز گزارش شده و از دقایقی قبل این بارندگی درشهر آمل شروع شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 190

به "تخریب 120 واحد مسکونی آمل بر اثر تندباد 100 کیلومتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 120 واحد مسکونی آمل بر اثر تندباد 100 کیلومتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید