بیوگرافی هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس

به گزارش خیمه نیوز، هادی نوروزی متولد سال 1364 در بابل و کاپیتان با تعصب تیم پرسپولیس بود. وی سابقه بازی در تیم های داماش ایرانیان و نفت تهران را ذر کارنامه خود دارد. هادی نوروزی بامداد روز پنج شنبه نهم مهرماه 94 در اثر ایست قلبی درگذشت.

بیوگرافی هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس

هادی نوروزی متولد 28 تیر سال 1364 در بابل، بازیکن و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بود. نوروزی سابقه بازی در باشگاه های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را دارد. وی در بامداد روز پنج شنبه نهم مهرماه 94 به شکلی باور نکردنی در اثر ایست قلبی به کما رفت و در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

وی در فصل 85-86 به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم پرسپولیس، به داماش ایرانیان پیوست و در 22 بازی 10 گل به ثمر رساند.

پس از درخشش درلیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش درپرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از 11 مرد اصلی پرسپولیس بود.

هادی نوروزی فصل 88-89 را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. دردربی 68 نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازهای زیادی برای پرسپولیس در پست های هافبک - مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.

هادی نوروزی اولین بازی ملی خود را در مقابل بوسنی در سال 1388 انجام داد.

افتخارات هادی نوروزی

  • افتخارات لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) نایب قهرمانی93-92
  • جام حذفی ایران قهرمان89-88، 90-89 نایب قهرمان92-91
  • افتخارات لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) نایب قهرمانی93-92
  • جام حذفی ایران قهرمان89-88، 90-89 نایب قهرمان92-91

درگذشت باورنکردنی هادی نوروزی

هادی نوروزی در بامداد روز پنج شنبه نهم مهرماه 94 در حالی که در لیگ برتر با عنوان کاپیتان پرسپولیس مشغول فعالیت بود، در میان بهت جامعه ورزشی در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 223

به "بیوگرافی هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید