الون ماسک خواستار سرانجام یافتن قرنطینه کرونا شد

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، الون ماسک مدیر ارشد اجرایی شرکت تسلا اعتراض خود نسبت به قرنطینه ویروس کرونا را در توئیتر نشان داد. او در توئیتر خود نوشت: آمریکا را آزاد کنید.

الون ماسک خواستار سرانجام یافتن قرنطینه کرونا شد

تا پیش از این نیز ماسک به طور مرتب اقدامات واکنشی نسبت به پاندمیک کووید 19 را زیر سوال برده است. این واکنش ها شامل تعطیل کردن کسب وکارها و ادارات و دفاتر کاری از جمله کارخانه های او می گردد. به این ترتیب فراوری در کارخانه های تسلا با اختلال روبرو شده است.

او روز سه شنبه لینکی از یک یادداشت در روزنامه وال استریت ژورنال را توییت کرد. در این یادداشت با پیغام آزادی مردم را به آنها برگردانید! اشاره شده بود که قرنطینه جان افراد زیادی را نجات نداده است.

پس از آن، مدیر ارشد اجرایی تسلا توئیتی درباره تصمیم ایالت تگزاس برای بازگشایی رستوران ها و بعضی فروشگاه ها از روز آدینه را همراه با جمله آفرین تگزاس منتشر کرد.

البته به نظر می رسد ماسک از جمله افرادی باشد که نسبت به شیوع این ویروس و تاثیرات آن شک و تردیدهایی دارد. او معتقد بود ویروس کرونا تا سرانجام آوریل در آمریکا از بین می رود و همچنین در برابر دستورات برای تعطیلی کارخانه های تسلا در نیویورک و کالیفرنیا نیز مقاومت نموده بود.

او بعدا گفت در کارخانه های تسلا و اسپیس ایکس ونتیلاتور می سازد اما هم اکنون تعیین نیست چند ونتیلاتور به بیمارستان ها تحویل داده شده و مورد استفاده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 314

به "الون ماسک خواستار سرانجام یافتن قرنطینه کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الون ماسک خواستار سرانجام یافتن قرنطینه کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید