اجرای پروژه صورت شرایط الکترونیک حوزه خدمات شهری

به گزارش خیمه نیوز، شهردار منطقه 4 تهران گفت: همزمان با برگزاری آیین رونمایی از پروژه های هوشمندسازی شهرداری تهران، پروژه صورت شرایط الکترونیک برای پیمان های خدمات شهری منطقه 4 به اجرا درآمد.

اجرای پروژه صورت شرایط الکترونیک حوزه خدمات شهری

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه سال 1400، سال شکوفایی منطقه 4 در عرصه هوشمند سازی خواهد بود گفت: تسریع در رتق و فتق امور جاری شهر با بهره گیری حداکثری از بسترهای ایجاد شده برای خدمات رسانی مطلوب و کاهش مراجعات به شهرداری، از جمله اولویت های منطقه 4 در تهران 1400 است.

او با اشاره به تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای پروژه های جدید هوشمندسازی شهر گفت: به همت معاونان خدمات شهری و محیط زیست و اقتصادی و اقتصاد شهری منطقه و همکاری مطلوب سازمان مدیریت پسماند و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، پروژه صورت شرایط الکترونیک برای پیمان های خدمات شهری منطقه 4 برای نخستین بار در شهرداری تهران اجرا شد.

محمددوست اضافه کرد: تحقق برنامه تهران هوشمند و ایجاد شفافیت در فرآیندهای اجرایی و نظامات اقتصادی از اهداف اصلی این پروژه در منطقه 4 است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 883

به "اجرای پروژه صورت شرایط الکترونیک حوزه خدمات شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه صورت شرایط الکترونیک حوزه خدمات شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید