اجرای شب فیروزه ای در آیینه خانه مفخم بجنورد

به گزارش خیمه نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای از تولیدات شبکه پنج سیما با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری و فرهنگی استان از محل بنای تاریخی آیینه خانه مفخم بجنورد میزبان خانه های هم وطنان شد.

اجرای شب فیروزه ای در آیینه خانه مفخم بجنورد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز پنجشنبه 30 مردادماه 99 با بیان این مطلب اظهار کرد: برنامه تلویزیونی شب فیروزه ای به مدت چهار شب از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

او توضیح داد: دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان های دیدنی و تاریخی، معرفی ظرفیت های گردشگری و فرهنگی و... ازجمله بخش های مختلف این برنامه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اضافه نمود: حضور هنرمندان صنایع دستی و اجرای زنده با هدف معرفی رشته های صنایع دستی بومی استان و حمایت از هنرمندان فعال این حوزه از دیگر بخش هایی است که در برنامه شب فیروزه ای به نمایش گذاشته شد.

اوگفت: خراسان شمالی با بیش از 115 جاذبه گردشگری، 24 منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آیین های اقوام مختلف است، 61 رشته فعال صنایع دستی در این استان وجود دارد و همچنین 655 اثر تاریخی و معنوی این استان نیز در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 449

به "اجرای شب فیروزه ای در آیینه خانه مفخم بجنورد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اجرای شب فیروزه ای در آیینه خانه مفخم بجنورد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای شب فیروزه ای در آیینه خانه مفخم بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید