آلوده ترین قسمت های منزل برای ابتلا به کرونا

به گزارش خیمه نیوز، اکبر نیک پژوه در خصوص اینکه چگونه می توانیم فضای منزل را از کرونا در امان نگه داریم، اظهار کرد: ضدعفونی هر خانه ای متفاوت است اما مکان هایی که معمولا تماس بسیاری با آنها برقرار می گردد شامل دستگیره درب ها، میزها، جایگاه ها، نرده پله ها، سطوح آشپزخانه و حمام، شیر آب، توالت، کلیدهای برق، تلفن های همراه، رایانه ها، تبلت ها، صفحه کلیدها، کنترل ها، دسته های بازی و نیز اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها از مهمترین نقاطی بوده که باید ضدعفونی شوند.

آلوده ترین قسمت های منزل برای ابتلا به کرونا

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی اضافه کرد: اگر سطح مورد نظر مشکوک به آلودگی است ابتدا با صابون یا مواد شوینده و آب پاک کنید. سپس از یک ماده ضدعفونی کننده که حاوی الکل یا سفیدکننده است بهره ببرید.

متخصص طب پیشگیری اظهار کرد: در بسیاری مناطق یافتن اسپری ها یا دستمال های ضدعفونی کننده کار سختی است، در چنین مواردی، نظافت را با آب و صابون ادامه دهید. راه چاره هایی چون سفیدکننده های خانگی رقیق شده نیز می تواند برای پاک کردن بعضی سطوح به کار فرایند.

نیک پژوه در خصوص چگونگی ضدعفونی کردن ملحفه ها، حوله ها و لباس ها گفت: این اقلام باید به طور منظم ضدعفونی شوند؛ البته لباس ها و سایر اقلام را تکان ندهید تا احتمال پخش ویروس به وسیله هوا را به حداقل برسانید.

منبع: همگردی
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 355

به "آلوده ترین قسمت های منزل برای ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوده ترین قسمت های منزل برای ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید