آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است

به گزارش خیمه نیوز، مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه با شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیئت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت تبلیغاتی بیمه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا درباره شرایط تیم پس از ملاقات مقابل پیکان، گفت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج ساله دارد و هیئت مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می نماید. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیا پیروز به صعود از گروه شده ایم و فرایند تیم خوب است. ان شاءالله در هفته های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور شروع می گردد.

آذرنیا در خصوص آخرین شرایط مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا انتها فصل قرارداد دارند و باشگاه به صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیئت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. به همین دلیل باشگاه با شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیئت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 938

به "آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرنیا: باشگاه تراکتور با شجاعی و دژاگه در حال مذاکره و تفاهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید