آخرین اخبار کرونا در گلستان از زبان استاندار

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان گفت: تا به امروز در استان 6 مورد مثبت ویروس کرونا داشتیم که از این تعداد 3 نفر بهبود یافتند و 3 نفر فوت شدند.

آخرین اخبار کرونا در گلستان از زبان استاندار

هادی حق شناس صبح امروز شنبه 10 اسفند در جلسه قرارگاه زیست محیطی استان متناظر با ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: عملکرد جامعه پزشکی استان اعم از پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است و امیدواریم با همکاری مردم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، گفت: مردم بهداشت فردی را جهت مقابله با ویروس کرونا رعایت نمایند و هرچه سطح رعایت بهداشت افزایش یابد فرایند مقابله تسریع خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در استان و شرایط بهتر استان نسبت به دیگر استان های درگیر با ویروس کرونا، اضافه کرد: از 26 بهمن ماه تا به امروز 534 مورد بستری در استان انجام شده و در حال حاضر 191 مورد بستری در استان داریم و 103 مورد نمونه برداری به تهران ارسال شده و از 6 مورد مثبت استان، 3 مورد بهبود یافتند و 3 مورد فوت شدند.

حق شناس یادآور شد: همه داروخانه ها موظف به توزیع مواد ضدعفونی نماینده و ماسک هستند چراکه استان علاوه بر مصرف خود فراوری مواد ضدعفونی نماینده به اندازه بیش از 10 استان کشور را انجام می دهد.

وی اعلام نمود: با همکاری شهرداری ها، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی تمامی معابر و اماکن عمومی امشب ضدعفونی خواهند شد و تمامی قلیان سراها و مراکز برگزاری مراسمات عزا و عروسی تعطیل خواهند بود.

استاندار گلستان اضافه کرد: ساعت کار ادارات از فردا 11 اسفند تا پنج شنبه 15 اسفند از ساعت 9 صبح تا خاتمه وقت اداری معین می شود و ساعات کاری بانک ها و مؤسسات نیمه خصوصی و خصوصی بر اساس تصمیم هیات مدیره آنان معین خواهد شد.

وی گفت: در راستای جلوگیری شیوع ویروس کرونا و مراقب از خانواده تمامی بانوان شاغل در ادارات می توانند تا خاتمه سال از مرخصی استفاده نمایند و در محل کار حاضر نشوند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حق شناس یادآور شد: تمامی روابط عمومی ها موظف هستند بدون استثنا بسته آموزش بهداشت فردی را روی صفحه سایت خود قرار دهند.

استاندار گلستان از تمامی مردم استان خواست تا آنجا که ممکن است در محیط های شلوغ حاضر نشوند، کارهای بانکی خود را به صورت الکترونیک انجام دهند ، کارت الکترونیکی خود را به فروشنده ها ندهند و تمامی نکات بهداشتی را رعایت نمایند تا هر چه سریع تر ویروس کرونا در استان کنترل و مرتفع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 157

به "آخرین اخبار کرونا در گلستان از زبان استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار کرونا در گلستان از زبان استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید